Announcement

Collapse
No announcement yet.

tabletop cdspelers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• tabletop cdspelers

Hey,

ik ben op zoek naar nieuwe cdspelers voor thuis om zelf wat te kloten. En ik kies voor 2 tabletop cdspelers zodat ik ze ook mee kan nemen wanneer ik ergens moet draaien. Nu heb ik vast wat rond gekeken en gezien de prijs / kwaliteit en natuurlijk een beperkt budget heb ik een paar mogelijkheden:

de Numark Axis 9 (kan 2 stuks voor 649,- incl. BTW kopen)
    de Denon DN-S1000 (a 377 excl. BTW, per 2 moet dus een leuke deal gemaakt kunnen worden)
    de Pioneer CDJ200 maar naar eerdere recenties denk ik toch eerder 1 van de bovenste opties.

Wie heeft er ervaring met de Numark Axis serie? ik heb er 1tje getest in een winkel, gewoon even snel maar ik ben benieuwd of ie na 4 a 5 jr nog net zo lekker draait als wanneer hij nieuw is. De effecten zijn leuk, de loop functies zijn goed etc.
    Hoe goed is de denon? wat is zijn pitchrange? over de degelijkheid hoef ik niet te twijfelen lijkt me aangezien denon jaren mee gaat.

:) ik hoor het wel.

met pioneer heb je wel een stuk kwaliteid... het voordeel van pioneer vind ik dat ie makkelijk is... en ja ik ben nou eenmaal pioneer fan :P de 200 vind ik een erg mooie sperler voor zijn prijs.

Comment

vriend van mij heeft nu een jaar axis 9 spelers staan en volgens hem zijn het hele lkkre spelers maar ik zou tog maar voor de pioneer cdj200 kiezen heeft een betere restwaarden en zal je binnenkort denk ik steeds meer in clubs tegenkomen

Comment

cdj-200 bedoel je joey :wink:

Vind die cdj-200 van pioneer idd TOP draaien... heb ook denon uitgeprobeerd maar vind dat maar niks vergeleken bij pioneer! (mijn mening, er zullen ook mensen zijn die denon beter vinden draaien..)

Heb met die numark geen ervaring..

suc6 ermee :D

Comment

ja de cdj ja :P

Comment

Ik moet deze zaterdag in Luxemburg draaien bij LdW, en ik ga daar draaien op die nieuwe Denon tabletop spelers. Ik laat wel even weten hoe dat bevallen is.

Comment

k heb die nieuwe denon ook ff gestest maar als je t mij vraagt te veel knoppies... en onoverzichtelijk maarja dat vind ik :P

Comment

ik zou voor de pioneer gaan maar das puur mijn mening ik vindt ze echt super lekker draaien!!

Comment

conclusie: PIONEER :!:

Pioneer rocks :D draait gewoon als een tierelier!

Comment

okay, cool...

ben toch nog wel erg benieuwd hoe die denon bevalt. Ik hoop dat ik ze binnenkort ergens zie staan zodat ik ze even kan "voelen" :)

Comment

even kan vasthouden, even in je armen kan slaan en een kusje kan geven :P

Comment

ik geef me aperatuur nog net geen kusje hehe ;)

Comment

Ikke Wel :D :D

Comment

en d'r zit ook een gleuf in van de voorkant 8O

nee dit gaat te ver.. :) ik geef m'n apparatuur ook geen kusje.. heb nu al meer dan 3 jr thuis niks meer staan. Alleen een mengpaneel :roll: ergens bij m'n ouders dus die ga ik maar weer eens terug halen..

Comment

Originally posted by DJ-BasRose
                              k heb die nieuwe denon ook ff gestest maar als je t mij vraagt te veel knoppies... en onoverzichtelijk maarja dat vind ik :P
                              Dit was inderdaad ook al vaker het commentaar op de S-3000/5000.

Een dj wilt (hoe moe die ook is) altijd een goede prestatie neer kunnen zetten. Wanneer hij dan eerst een cd-speler of mengpaneel onder de loep moet nemen hoe die precies werkt, kan dit erg lastig zijn.

Om deze reden zie je vrijwel alleen maar CDJ-1000MKII's 'on the road' (eventueel verdwaalde cdj-100/800). Mengpanelen zit nog wel wat verandering in, gelukkig zien steeds meer dj's in dat de DJM-600 (die vaak om de bovenstaande reden gekozen wordt) geen professioneel product is en kiezen voor anderen (DJM-1000/ Xone, FF-6000 etc).

Comment

Working...
                              X