Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
die beatcutter... dat is gewoonweg geniaal!! Zoals je op het promofilmpje op www.pioneerprodj.com ook kan zien;
Je maakt een loop (in-button en out-button) en hij loopt. links bovenaan zitten 4 knoppen onder elkaar om je loop te knippen. Je kan je loop als 1/1 pakken, 1/2 van de loop, 1/4 vd loop of 1/8 van je loop. Zo kan je een climax maken. En je kan je loop scratchen.
Wat je ook kan doen is zonder de in- en out-knop te gebruiken, direct gebruik maken van je 8, 4, 2 en 1 maats-knop. Zodra je de 8 in drukt maakt ie een 8-maats loop, druk je op de 4-beats knop dan pakt ie de loop voor de helft, met de 2 voor 1/4, met de 1 voor 1/8 van je loop (1 beat). Dus zonder je loop-in en loop-out te gebruiken. Hij loopt hem dus automatisch perfect. Om een nog kleinere loop te maken moet je hem wel zelf knippen. Dit is natuurlijk wel een leuke optie.
ja precies.. geweldig he? en door ze zelf ook even te testen kan je het "voelen"...
trouwens, die bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/.de site is toch wel chill :D 569 euro per stuk incl. BTW :) denk dat ik maar even op en neer rij daarvoor. Is wel de moeite waard dacht ik zo..
edit: mwah, om 11uur in de auto te zitten. Ik laat ze wel opsturen :lol:
Canta, Keulen is minder ver rijden vanuit Eindhoven. MAAR, die hebben ze momenteel niet op voorraad. Zijn besteld en komen eind deze week binnen. Nu dus. Tenminste dat is wat ze beloven. Tot nu toe komen ze hun beloften nog altijd na.
En dat kan ik van andere leveranciers niet zeggen!
Heb inmiddels een 800 aangeschaft en naast mijn 100Ssjes gezet om te proberen. Eerste indruk:
:arrow: Jogwheel voelt meer Fisher Price aan dan bij de 100. Maar goed FP is ook degelijk spul :wink: .
:arrow: Beatcutter werkt bijna altijd goed, en ook een loopje maken is voor iedereen makkelijk te doen.
:arrow: Vinylmode is leuk, maar om een cuepunt in te stellen gebruik ik toch liever de CDJ-mode (stutter). Is een stuk gemakkelijker
:arrow: Hij is groter dan verwacht
:arrow: Al met al een zeer leuke speler waarmee je veel creatiever kunt zijn dan de 100. Heb er nu een aantal uren mee gespeeld dus dan wordt het tijd om de handleiding erbij te nemen :wink: Kijken of ik niks gemist heb :wink:
dat die jogwheel anders aanvoelt bij de 800 (net als bij de 1000) komt omdat ie gelagerd is. Maar dat voelt altijd nog 10.000 x beter aan dan bij een Denon. Lekker man, dat je hem hebt aangeschaft!! nu ik nog ;)
Even voor de duidelijkheid! www.djonlinestore.co.uk is dus een oplicht site! Ze bieden spullen een voor een spotgoedkope prijs. Jij koopt iets met je creditcard of maakt het over op een giro. Vervolgens krijg je het gene wat je hebt 'gekocht' nooit toegestuurd, en als je mailtjes stuurt reageren ze niet. NIET DOEN DUS!!
Comment