mijn verhaal verschijnt morgen denk ik
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Geluidsset
Collapse
X
-
Ik ben vandaag de set gaan beluisteren bij Hightlite in Kerkrade, de AX12+15B klonk erg netjes vond ik. De AX10 net iets minder hoog, waardoor het toch net iets minder zuiver klonk.
Kortom ik kies voor de AX12+15B omdat ik voor dit geld niet echt iets vergelijkbaars kan vinden, mijn budget niet al te hoog is, ik altijd kan bijhuren indien grote zaken zich voordoen, ik redelijk vertrouwen heb in DAP.
Comment
-
En mijn belofte was alweer ver weggezakt. Maaar....heb wat moois gevonden dat me een hoop tijd bespaart, namelijk een mooie link over live-sound / geluidstechniek:
Popschool Maastricht, de virtuele muziekschool met veel lessen en informatie over muziek, instrumenten, muziektheorie, gitaarakkoorden, pianoakkoorden
Direct linken is niet mogelijk dus zelf even klikken op "Techniek". Daar vind je alles wat je wil weten over mengtafels, compressors, versterkers, delay, storingen oplossen, etc. Maar ook zaken die je als dj minder vaak tegenkomt maar wel leuk zijn om meer te weten te komen over live-sound.
En dat is een minstens zo leuke hobby (trust me, I know :wink: )
Comment
-
Kopen, huren? Technoparty of normaal drive-in werk? Budget?
Zou gaan voor minimaal 1x 18" sub en 1 top per kant van een redelijke / goede kwaliteitsmerk. Indien volume belangrijk is liever 2 subs per kant.
Bijvoorbeeld een JBL SF-set, HK Premium, EV Rx, LEM Pegasus.
Zelf een groot fan van Axys: Scope / Source voor dit gezelschap.
Dap en soortgenoten trekken dat niet in deze opstelling, dat wordt stapelen.
Graag wat meer info, dan kunnen we wat gedetailleerder zijn :wink:
Comment
-
neey we willen vooral voor de zomer is weten wat we nodig hebben en hoeveel dat kost want zijn druk bezig om iets nieuws op poten te zetten :wink:
Later meer, kan nog niet veel meer zeggen omdat er niet veel meer is dan dit wat voor jullie interessant is :)
Comment
Comment