Announcement

Collapse
No announcement yet.

scratchen en mixen met 1 draaitafel en een computer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

naja bij complete dj sets zag ik ook wel wat mooi,s staan trouwens en betaalbaar

Comment

.
      Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-26-02-2020, 00:13.

Comment

Vandaag de tt-02 besteld.

Ik las op een engelse site nog dit:

The new TT-02 comes equipped with a special Straight Tone-Arm system, providing superior tracking and virtually skip-free performance, making this turntable an absolute must have for scratch enthusiasts. We’ve included an updated heavyweight aluminum platter equipped with attractive finger grooves on the outer edge, adding functionality for manual pitch manipulation.

scratchen moet dus geen probleem zijn..

Ik heb ook een mixer van behringer besteld; de Dx-626.

Kan niet wachten tot ze het komen bezorgen!!

Comment

oke cool! vertel er zo veel mogelijk erover als je ze hebt aub :)

Comment

.

Comment

De TT-02:

op het oog ziet het er allemaal goed uit. je maakt de doos open en daar zit in een slipmat, alluminium plateau en het element. Wat me gelijk opviel is dat er geen lampje aanwezig was.. dit terwijl er wel een aansluitmogelijkheid voor is. en ook omdat ik vind dat dat erop moet zitten. nadat ik een aantal plaatjes heb gekocht heb ik em es uitgeprobeerd. gewoon een plaatje afspelen gaat goed. en de bediening is ook goed. omdat de behuizing van de tafel van plastic is doet het wel een beetje goedkoop aan (is het eigelijk ook) :roll: . en als je de naald op de plaat zet zonder het plateau te laten draaien en je tikt dat met je vingers op het plastic dan hoor je dat ook weer via de naald versterkt door de boxen. dat is dus wel beetje gaar. want ook als je hard op de grond stampt dan hoor je dat. de toonarm voelt heet losjes aan. niet dat ik er speling op kan ontdekken maar misschien is het gewoon wat steviger als "de speling" eraf is. De anti skating kan je wel regelen maar heb niet het idee dat dit veel uitmaakt. de slipmat is ook wel een beetje dun, dus die ga ik binnenkort ook maar es vervangen. scratchen gaat wel als je het tenminste niet te wild doet. maar een paar subtiele scratches lukt opzich wel. doe je te wild, dan springt je naald soms naar een ander stuk van de plaat waardoor je scratch in de soep loopt omdat je nou net dat loopje wou hebben. Ik denk dat misschien toch ook de speling eraf (laat) halen. ----iemand die weet waar dit kan??---- dit is ongeveer de recencie van de tafel.

Ik heb ook nog een mixer gekocht. de Behringer dx-626. dat is een prima mixer. er zit ook een beat counter op. je kan denken dat is leuk. maar het werkt helemaal niet. verder valt er niet veel over te zeggen...

Comment

Waar je de speling eraf laat halen weet ik niet. Dat klinkt me nogal vreemd in de oren. Maar het hele verhaal klinkt me een beetje kat in de zak. Mjah, ik weet het zelf niet zo, maar als het om draaitafels gaat, dan vind ik de technics overal met kop en schouders bovenuit steken. Alle andere draaitafels waar ik op heb gedraaid, vond ik vies tegenvallen vergeleken bij de technics. Maar veel heb ik dat niet gedaan, want vrijwel elke club en zaal waar ik draai, hebben de technics staan. Ik kom zelden tot nooit een ander merk tegen, en dat zegt wel genoeg denk ik. Ik kom wat CD spelers betreft meer merken en types tegen, maar draaitafels zijn altijd de SL1200 of de SL1210 van Technics.
                En met de draaitafels kan je dus de meest bizarre dingen uithalen. Toch maar beter doorgespaard?

Comment

.

Comment

dan scratch je OF heel raar, OF die speling boeit dus WEL
                    Ik *denk* dat ik niet raar scratch. Wat ik wel een paar keer heb geconstateerd is dat de naald dus idd van z'n plek sprong, dat was wel toen ik een beetje wild deed. :roll:

Ik heb zoon idee dat als de 'veelbesproken speling' eraf is dat het dan wel beter zal gaan.

Nu is mijn vraag, Weet iemand waar ik dit kan doen?!?
                    Of nog beter kan ik dit zelf doen?!?

Comment

.
                      Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-26-02-2020, 00:14.

Comment

Working...
                      X