Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flightcase CDJ-800

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Whoops, zie net een vraag staan in een post van 19 oktober.....

Euhm....ik met een Dremel is levensgevaarlijk (heb net even opgezocht wat een dremel eigenlijk is) dus het antwoord is nee. Ze passen gewoon perfect. Tegenwoordig heb ik de CDJ1000MKII erin, past ook prima!

Solly voor de laatste reactie :)

Comment

Thanks anyway! Ga toch maar voor de prodjusers dan. Bedankt voor alle reacties.

Comment

ja die mixer (Numark DM2002X) gaat nog wel vervangen worden. Zoals op de foto te zien is ontbreken er een aantal knopjes :roll:

maar ik kan nu voorlopig wel vooruit dacht ik. Deze cdspelers gaan minimaal 5 jaar mee denk ik :D

Comment

waarom zou je voor thuis een hele dure mixer kopen? :P

Comment

Gewoon om er een te hebben :P

En om er goed op te kunnen oefenen ;)

En voor drive-inn is t nog handiger, want dan moet die zooi ook mee on the road ;) MAar dat is voor Canta volgensmij niet echt vantepassing ;)

Comment

nee precies.. voor mij is het niet nodig. Het enige wat ik mee wil nemen zijn mijn CDJ's en ik ga ook mijn apparatuur niet verhuren ofzo. Als ze me voor een feest willen boeken en er staan nog geen spullen dan huren ze maar een setje en dan wil ik mijn CDJ's ook nog wel meenemen. Daarom zijn deze wel van kwaliteit ;) ze kunnen het hebben. Als ik weer geld heb koop ik wel een Dateq XTC ofzo.. ik zie wel.

Comment

.
                Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 19:43.

Comment

haha ja ach de kill's werken nog goed.. kanaal 2 is een beetje vervuild en lekt dus ik gebruik nu alleen 1 & 3 8)

Comment

.
                    Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-26-02-2020, 00:16.

Comment

Working...
                    X