Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer CDJ800

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pioneer CDJ800

Nou zullen enkelen hier al op deze blitse masjientjes draaien, maar afgelopen weekend draaide ik in de Aknaton in Amsterdam, en daar hadden ze twee van die dingen staan. Kijk, dat zien we graag. Kan ik ze meteen uitproberen.

Maar het is weer vertrouwde Pioneer kwaliteit. Robuuste spelers, en met die fijne grote jog, die ook op de 1000 zit. Mixen, cue-en, en dergelijke gaat allemaal als een tierelier. Enige probleem wat ik tegenkwam, is dat ie nogal kritisch lijkt, en sommige cdr's vrat ie dus niet. Nu draai ik voor 90% met originelen, dus veel last heb ik er niet van, maar dat stoorde wel een beetje.

Maar mer de ervaringen met de Denon S1000 nog in het achterhoofd, kom ik toch weer tot de conclusie dat Pioneer de Technics van DJ-CD speler land is. 8)

Helemaal mee eens !!

Comment

Nog een tevreden gebruiker hier. Heb wel vaker gemerkt dat de buffer niet snel genoeg is. En dan valt er dus een stilte in plaats van een backspin, etc.

Een ander nadeel vind ik het "doorspoelen" binnen een nummer, dat gaat helaas niet zo vloeiend als bij mijn vorige Pioneers, de 100S.

Verder prima ding. Vooral die beatcutter :D

Comment

Ook altijd zeer tevreden geweest over m'n 800's! Tegenwoordig wonen ze bij Esence, die is er ook errug blij mee. Ik heb inmiddels twee CDJ1000MKII's geadopteerd.

Comment

Heb naar de 1000 gekeken, maar moet zeggen dat die (naar mijn idee) paar kleine extra's het prijsverschil niet rechtvaardigen.

Correct me if I'm wrong :wink:

Comment

vorige week zondag voor het eerst met cdj 1000 mk2 gedraaid, draait super fijn(krijg in een disco nu een mix cursus zodat ik daar later in de partypub kan draaien, mss)
            ZONDAG WEER!! ZIN IN :D

Comment

Originally posted by T-Nuzz
              Correct me if I'm wrong :wink:
              Bij deze :wink:
              -De pitch ranges zijn groter, kan je errug leuke dingen mee doen
              -3 Hotcue's waar je ook loops onder kan opslaan
              -De memory card

Maar ik geef toe, als je gewoon lekker plain muziek draait en mixt heb je deze functies niet persee nodig. Maar als je je eigen draai aan nummers wilt geven is het heel handig!

Daarnaast heeft de 1000 nog wat meer functies, maar deze zijn voor mij de grote rede om voor de 1000 te kiezen.

Comment

Maar om nou te zeggen dat dat een prijsverschil van zo'n 500 à 600 euro rechtvaardigt en dus eigenlijk twee keer zo duur is.....nou nee :wink:

Comment

me is just happy with the 800!!!! :lol:

Comment

het belangrijkste is met die 1000 serie (mk2) is dat je met het geheugen kaartje heel veel que point kan opslaan voor als je veel en snel mixt

echt een coole functie voor de rest zijn de cd spelers gewoon top en als ik ergens sta verwacht ik dat ze er ook staan al ben ik wel een echte vinyl draaier maar ja soms heb je wel eens producties die nog niet geperst :D

Comment

Working...
                    X