Announcement

Collapse
No announcement yet.

Single of Dubbele cdspeler?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Single of Dubbele cdspeler?

Ik wil cdspelertjes gaan kopen maar nu is de vraag of ik een dubbele of 2 losse zou gaan kopen ? persoonlijk vind ik die dubbele vaak echt lelijke dingen en zat ik zelf te kijken naar die van JBsystems cd200 http://www.discomaterialen.nl/start....ils=1001004591

tell me boys :D mijn budget ligt rond de 600eurotjes

Dubbel in handig met inbouwen. Gewoon in een 19" rack met je mixer en klaar!. Ga zelf ook voor los vanwege de inzetbaarheid (ook los te gebruiken), eventuele reparaties (is er maar eentje weg) en het grote jogwheel.

Comment

vindt beide lekker werken maakt mij niet uit

neem in je overweging mee wat t-nuzz zegt

Comment

Ik gebruik het liefste twee dubbele omdat je dan wat grotere jog-weels hebt, maar het is maar net waar je hem voor wilt gebruiken.

Comment

Ik vind dubbel en enkele cd spelers het zelfde werken, al hoewel je op enkele vaak meer hebt zoals effecten.

Comment

Dual of single

zijn er grote voor of nadelen aan dual cd spelers?? :P

Comment

Beide doen waar ze voor gemaakt zijn. Kunnen vaak ook hetzelfde, verschil zit m in hoe je e.e.a. wil opstellen.

P.S. in plaats van het hele forum vol te spammen met één en dezelfde simpel te beantwoorden vraag, graag verder in dit topic.

Comment

voor dat budget... koop een dubbele, want twee enkele... dat wordt niet veel voor dat geld.

Voordelen van dubbele spelers: 19" maat dus makkelijk in te bouwen, cd's bij elkaar heeft wat bedieningsgemak.
                Nadeel is als er een kapot is, je meteen zonder spelers zit tijdens de reparatie...

Enkele spelers zijn meestal wat makkelijker te vervoeren, de extra functies zijn meestal wat makkelijker te bedienen en als er een kapot gaat, is er maar eentje weg voor reparatie. nadeel is meestal de prijs...

Comment

idd met lorddeworde eens

Comment

.
                    Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 19:14.

Comment

Working...
                    X