Announcement

Collapse
No announcement yet.

djm 800

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Oooh lichtjes

:beauty:

Ik heb zo'n idee dat de DJM-800 niet echt onder doet voor de DJM-1000, klopt dat? (of zit ik helemaal verkeerd te denken)

Comment

deze zit er idd tussen in

Comment

Woehoeww! Die wil ik ;) ;) ookal ga ik dan liever voor de 1000.. :D

Comment

hij ziet er prachtig uit moet ik zeggen :) Hoe duur is de 1000? 2000 euri? Ik moet zoizo wel ff doorsparen...

Comment

Originally posted by T-Nuzz
            Ik was eerst! :(

Over de prijs:

Adviesprijs : $1.699,-- oftewel (koers van 19/01/06) € 1.476,--

Going-price is meestal de adviesprijs ex BTW, dus ik verwacht dat we m binnenkort voor zo'n €1.240,-- kunnen bemachtigen.

Er is trouwens ook voor zien in een kleiner, battlebroertje de DJM-400.

Kan mijn topic meteen weg, gaan we hier verder. :wink:
            Zo duur dus... Lezen yogum ;)

Comment

Originally posted by YOguM
              hij ziet er prachtig uit moet ik zeggen :) Hoe duur is de 1000? 2000 euri? Ik moet zoizo wel ff doorsparen...
              De adviesprijs van de DJM1000 is 2520 euro......maar her en der vind je 'm al voor 2199,=

Het verschil is dat de 1000 een hele kale mixer is met verschrikkelijk veel aansluit mogelijkheden (o.a. 2x EFX, MIDI, Video etc.). Echt de basic stuur-tool voor alle Pioneer Gear. De DJM 800 is een zeer complete DJ-mixer met ingebouwde effectenbox. De geluidskwaliteit in de uitsturing is bij beide mixers gelijk.

Comment

Bedankt voor de verduidelijking! :)

Comment

De adviesprijs van de DJM1000 is 2520 euro......maar her en der vind je 'm al voor 2199,=
                  dit bedoelde ik.... dus goed lezen he wessel? :P

Comment

zakkenvullers....

Comment

Originally posted by dj_joey
                      zakkenvullers....
                      Wellicht dat je deze uitspraak ook even kan verduidelijken?

Comment

Leuk ding, ziet er naar uit dat ze Tascam en Denon weer aan het bijhalen zijn die al veel langer digitaal en midi opties aanbieden.

Maar...
                        Nog steeds van die korte kutfadertjes! Dat is leuk voor het gooi en smijtwerk, maar voor het precisie werk prefereer ik toch een wat langere fader baan. Als je dan zo nodig een soort van Studio-geschiktheids label op je mixer wilt plakken dan denk je normaliter daar toch ook aan?

Ik persoonlijk zou voor m'n ellende nog geen Pioneer willen hebben, voornamelijk omdat de after-sales service hier in Luxemburg zo ongelooflijk tranentrekkend slecht is. Maar ik zou er geen bezwaar tegen hebben om er eens mee te werken als ik het ergens op een gig tegen zou komen.

Comment

Originally posted by dj_joey
                          zakkenvullers....
                          joey kun je je antwoordt uitleggen??

Comment

Hey het gaat over de 1000 oeps... :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Comment

koop je eerst een dure djm600 mixer paar jaar later komen ze weer emt nieuwe mixers.... met technics is ook duur maar die komt neit steeds om de paar jaar met een nieuw product zodat je weer achterloopt.

Comment

De DJM600 is er alweer een jaar of zeven. Vanaf toen zijn er weer heel wat technische vooruitgangen geweest. Natuurlijk wil je die mogelijkheden aanbieden aan je afnemers. Dus ontwikkel je een nieuwe mixer.....de DJM800. Het is dus niet zo dat je DJM600 het ineens niet meer doet :wink:

Heeft niets te maken met zakkenvullen, maar gewoon met vooruitgang.

Comment

Working...
                                X