Announcement

Collapse
No announcement yet.

djm 800

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

inderdaad de geluidskwaliteid zal een stuk beter zijn... ben blij dat t weer lekkere korte faders zijn :D

Comment

@bas

dat is voor elke dj weer verschillend ;)

ik vindt idd kleine faders ook makkelijk maar bijv dateq maakt mij niets uit

Comment

eey cool je kan ook het geluid splitsen op je headphone wat eerst allen op de datteq kon

Comment

dat kon ook al met de 600 maar het is een andere split dan dat je denkt

je hebt niet op 1 kant monitor en de andere kant pfl

Comment

Applaus voor pioneer,ze hebben het weer geflikt :notworthy: :notworthy: deze is echt mooi en zeker met die lichies.
            De djm 1000 is eigenlijk meer voor buitens huis,thuis heb je er weinig aan toch?????
            Dan kan je toch beter voor de 800 gaan??
            Ik heb alleen 1 vraag :alsjeblieft: wat is het verschil tussen de 600 en de 800 ????(kwa functies dan)

Comment

als er iets is wat ik aan nieuw spul erbij zou willen hebben dan zou het dit zijn (omg lampjes.... in verschillende kleurtjes!! dat staat in het donker leuk bij mn sequencer met zn knipperende steps :lol: ).

dit klinkt misschien stom, maar dit ding lijkt best wel op een zwartgeverfde djx op knopjes-en-lampjes-stereoïden (de grote effectenknop en heel wat andere dingen zitten op precies dezelfde plek)

Comment

Dat komt waarschijnlijk doordat de DJX weer een kloon is van de DJM500 ;)

Comment

Originally posted by Stephanie!
                  De DJM600 is er alweer een jaar of zeven.....
                  Is dat met de DJM500 inbegrepen ?
                  Zo lang bestaat de DJM600 toch nog niet ??
                  Of wel ???

Comment

Ik zag laatst een filmpje... Check m hier: http://www.pioneer.eu/files/eur/TV/DJ/james_djm800.html

echt heel vet vind ik :)

Comment

Originally posted by marcello
                      dat kon ook al met de 600 maar het is een andere split dan dat je denkt

je hebt niet op 1 kant monitor en de andere kant pfl
                      Dat heb ik op mijn numark dus wel, een split-bend knopje. Als ik de hoofdtelefoon dan op mono zet, heb ik idd aan 1 kant de que, en aan de andere kant de monitor. Op zich wel handig vind ik.

Comment

Inmiddels draai ik alweer een tijdje met dit toppertje en kan 'm iedereen echt aanraden! De geluidskwaliteit is subliem en de efx zijn ten opzichte van de DJM 300% verbeterd. Zeker als je ze ook nog eens combineerd met soundcolors.

Comment

Inmiddels draai ik alweer een tijdje met dit toppertje en kan 'm iedereen echt aanraden! De geluidskwaliteit is subliem en de efx zijn ten opzichte van de DJM 300% verbeterd. Zeker als je ze ook nog eens combineerd met soundcolors.

Comment

geweldig ding, heb er al enkele malen mee gedraait en heb hem toch maar besteld aangezien die in de aanbieding was!!:

Comment

Tjek link

Comment

Working...
                              X