Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mixman DM2, iemand ervaring?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mixman DM2, iemand ervaring?

Zoals de titel al vertelt eigenlijk, vraag ik me af of iemand hier ervaring heeft met dit apparaatje. Ik ben namelijk misschien van plan het aan te schaffen en zou het wel fijn vinden om te horen van de mensen hier wat zij ervan vinden:P.

Kun je trouwens dat ding ook als mixer gebruiken, ik bedoel of je daar behalve de pc ook de versterker op aan kan sluiten?

Alvast bedankt

IcecoldX :P

Is ooit eens kort over gesproken, maar niet veel uitgekomen:

Heb er zelf geen ervaring mee, maar wat ik me van de reacties hier en daar kan herinneren is dat het snel gaat vervelen.

Comment

OK bedankt... ik zal even kijken :P

Is het trouwens mogelijk om een draaitafel aan een mengpaneel te hangen en dan het mengpaneel weer met een computer verbinden (line-in), en dan mp3-tjes te scratchen via de draaitafel? Misschien was dit een ontzettende noobvraag hoor, maar toch...

Comment

yep, google maar eens op vinylscratch en time coded vinyl :)

Comment

Stel nou dat ik gewoon twee standaard (beginners) draaitafels koop en die dan aansluit op men pc, kan ik dan via DJ Decks mp3's mixen?

Comment

Originally posted by IcecoldX
            OK thx, maare... kun je dan gewoon mp3tjes mixen op je draaitafels? En kan ik daar dan gewoon de FS plaat voor gebruiken? Die is toch ook timecoded ofniet? Stel nnou dat ik gewoon twee standaard (beginners) draaitafels koop en die dan aansluit op men pc, kan ik dan via DJ Decks bijvoor beeld mp3's mixen?
            Ja, de vinylscratch vinyls zijn time-coded. maar de rest van je verhaal snap ik niet helemaal..?
            wat wil je nou precies.. :roll:

Comment

Ik heb mijn bericht even geëdit, was idd wel nodig; mijn verhaal was erg "warrig"... Zo beter>?

Comment

Nee, dat kan niet. Je moet dus idd time-coded vinyls hebben en iets wat deze analoge code omzet naar digitale (bijv. Stanton Final Scratch of Alcatech Digiscratch) vervolgens gaat dit naar je mixer en dan naar je pc met mp3. (of zat FS nou na de mixer :?: )
                In ieder geval kun je niet door alleen je platenspelers op je pc aan te sluiten mp3 daarmee afspelen (zover ik weet :P)

Comment

Ok. Bedankt voor je reactie... wel jammer dat dat niet kan :cry: weet iemand een andere oplossing dan Final Scratch? Ik vind dat wel erg duur eigenlijk...

Comment

numark heeft cd's spelers met een vinyl functie

er komt dan een add-on op je platenspelers die met een wiel over je vinyl gaat daarmee kun je dan scratchen via je cd spelers

let er wel op dat dit alleen met de cd werkt die in je cd speler hebt zitten

en het systeem kost ook nog wel wat

heb er al eens mee mogen spelen en het werkte soepel alleen hoe het zich houd na een flinke tijd????

Comment

Wat mij redelijk fijn lijkt: Mixvibes DVS 2: www.mixvibes.com... heeft iemand hier ervaring mee?

Comment

Met die DM2 wel... Tis leuk om te hebben maar het is toch meer "speelgoed"

Je kan het geloof ik ook live mee mixen DM2 in de pc en dan de pc (via een mixer) aan de versterker hier heb je dan wel speciale software voor nodig. Ik heb m nu een jaar... en misschien een uur of 6 mee staan spelen.

Ik vin het gewoon jaa speelgoed. Niks voor de echte DJ/Producer.

Die andere ken ik niet.

Comment

Hey jonges, ben er ook weer :)

Ik heb dat ding hier staan, ik moet zeggen dat het 2 dagen leuk is :)

echt een klote ding :P je kunt er haast niks mee, je moet elk liedje dat je hebt eerst conferteren wil je er mee kunnen mixen, er staan wel wat files op, maar dan moet je eerst 100 keer op een paar knopjes drukken...

Ik zou zeggen: Koop het niet :)

Comment

Ik heb ook wat anders gevonden... De Behringer BCD-2000, www.behringer.com. Ik hoor alleen overal dat hij nog niet leverbaar is... Maar hier wel! http://www.bax-shop.nl/bax-shop.nl/b...el-181179.html weet iemand hier wat over>?????

Comment

Working...
                            X