Announcement

Collapse
No announcement yet.

welke budgetvriendelijk turntable

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• welke budgetvriendelijk turntable

hoi jongens
    ik probeer uit te zoeken welke budgetvriendelijke turntables (budget +/- 500-600euro/paar, doch hoe minder hoe beter)
    voor deze prijs heb je second hand sl1200's, maar opzich verkies ik nieuwe modellen
    moet niet teveel extra's hebben (motor stops, dubbele start buttons, etc), gewoon lekkere draaitafels, met een sterk genoege torque om lekker confortable te draaien (heb wel ervaringen met SL's enzo)
    tips welkom
    groeten!

rp-4000 ^^ chille dingen:)

Comment

Originally posted by DJ-Fransisco
      rp-4000 ^^ chille dingen:)
      heb ik idd nog ergens goeds over gehoord...

Comment

Als achtergrond is het zeker zinning om dit eens even door te lezen:

Comment

.
          Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 19:04.

Comment

RP-4000 zijn egt relaxte dingen...
            ik heb deze zelf thuis staan + 2x cdj-800....
            heb ook ervaring met de sl's.. zijn niet gek veel veschillen...
            alleen bv de motor van de sl is krachtiger... majah...het is ook niet voor niets de standaard...

Comment

maar je kan er wel lekker mee draaien, fransisco?
              ze kosten ook maar de helft van de SL's, dus als er niet gek veel verschillen zijn wel interessant...

Comment

Ik heb hier ook 2 maarl de Reloop RP-4000 staan en ik ben er zeer tevreden van !

Comment

in belgie zijn ze blijkbaar slecht verkrijgebaar
                  ik ging kortgeleden in een winkel hier in de buurt horen die tot voor kort reloop had, maar die waren er van afgestapt wegens slechte service :s

ik dek dat ik ze ga bestellen op musik-service.de à 209euro per stuk, of ik moest nog goedkoper tegenkomen

Comment

Originally posted by maxi
                    in belgie zijn ze blijkbaar slecht verkrijgebaar
                    ik ging kortgeleden in een winkel hier in de buurt horen die tot voor kort reloop had, maar die waren er van afgestapt wegens slechte service :s

ik dek dat ik ze ga bestellen op musik-service.de à 209euro per stuk, of ik moest nog goedkoper tegenkomen
                    Of hier ;)

Bestel jouw dj gear, speakers en verlichting snel en eenvoudig bij DJ Stunter. Gratis verzending vanaf 50,-

Comment

Persoonlijk denk ik dat je beter af bent met tweedehands sl1200's.

Comment

Is dat budged per stuk of per set.

Ik heb hier twee Akiyama DJ-4000 Acura staan en bij bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/ zijn die per paar 680 euro (exclusief element). Voor dat geld heb je twee draaitafels die volgens sommige beter zijn dan de wel bekende Technics. Zelfs kan ik hier niet over oordelen omdat ik gene ervaring heb met de Technics.

Comment

kijk anders voor stantons t120c ik heb ze ook. ben er zeer tevreden over en heeft een mooi design.

Comment

het wordt zeker een reloop, ben nu aan het twijfelen tussen rp4000 of 5000
                            extra features heb ik niet echt nodig - het mag gewoon basic, zoals de technics sl's... gewoon lekker sterk genoege motor, lekker toestelletje, ...

Comment

Ik draai Reloop en dat bevalt me zeer goed.

koop 2x Reloop RP 2000 MK3.........ben je 400 eurtjes kwijt.

Koop bij bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/........binnen 2 dagen in huis.

als je goedkoper uit wilt zijn moet je naar www.elevatordj.de gaan.

dit is aanzienlijk goedkoper maar hier hebben ze de zilverkleurige versie pas na 3 weken op voorraad. Ik kon daar niet op wachten dus koos ik voor bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/.......geen spijt van gehad.

topdraaitafels trouwens. Niks mis met OEM-tafels!

Comment

Working...
                              X