Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer CDJ1000 MK3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pioneer CDJ1000 MK3

Ik zit net op een internet winkel te kijken zie ik CDJ 1000 MK3... Heb ik nog maar wat extra informatie op zitten zoeken ;)

De CDJ-1000MK3 draagt duidelijk het keurmerk van Pioneer. De speler heeft het robuuste karakter waarop clubeigenaren en dj’s zo gesteld zijn, hij is afgewerkt met de vertrouwde hoogwaardige gepolijste look en heeft een eenvoudig en overzichtelijk bedieningspaneel dat is uitgegroeid tot de standaard voor tabletop cd-spelers. De subtiele aanpassingen versterken het intuïtieve karakter van de speler, maken het makkelijker om de muziek overal mee naar toe te nemen en verbeteren de dataweergave. Al deze subtiele aanpassingen maken cueing, looping, scratching en stretching makkelijker dan ooit.

Met ondersteuning voor MP3-, CBR- en VBR-bestanden en intelligente functies zoals 2 knoppen om direct mappen te doorzoeken krijgen dj’s snel toegang tot bestanden in de mappen op een cd, ideaal voor intuïtief en snel werken. Een groot tempobereik biedt ook meer controle dan de meeste toestellen van de concurrentie. Voor audio +/- 100% en voor MP3 -100% tot +70%.

De SD-kaarten zijn voortaan ook compatibel met de CDJ-1000MK3 zodat HOT CUES, HOT LOOP points en de WAVE form informatie makkelijk opgeslagen en afgespeeld kunnen worden.

De CDJ-1000MK3 bevat een unieke JOG feeling adjust (in de rechterbovenhoek van het JOG-wiel). Artiesten kunnen de speler naar hun hand zetten door de weerstand aan te passen van het JOG-wiel met de nieuwe metallic antislipfinish. Ook de leesbaarheid en uitgebreidheid van de informatie op de 360° JOG-display zijn verbeterd. Het fluorescerende weergavescherm is verhoogd, met een grotere helderheid als resultaat. De cue marker is groter, en met de nieuwe 45°-aanduidingen kunnen scratch dj’s makkelijker hun effecten timen. Ook de trackweergave is verder uitgewerkt. De resolutie is verdubbeld, de verlichting is in meerdere kleuren en fluorescent verlicht. Op de trackweergave wordt de positie van de tracks en de WAVE form informatie aangegeven. De details van het “playing adress” zijn verder uitgebreid zodat de dj in één oogopslag de volledige lengte kan uitlezen.

HOT CUE werd aangevuld met een HOT LOOP-functie waarin tot drie loops per disc kunnen worden bewaard. De knoppen hebben een oranje achtergrondlicht voor de loop en een groen achtergrondlicht voor de cues. De re-loop-knop is nu ook verlicht. Een andere vernieuwing is de ‘resume play’-functie: als een cd per ongeluk in en uit de speler wordt gehaald, start de speler weer vanaf het punt van break.

Onder de kwalitatief hoogwaardige onderdelen van de CDJ-1000MK3 vinden we de gouden RCA-connectoren die uitgerust werden met een digitale uitgang voor aansluiting op digitale mixers zoals de DJM-800 / DJM-1000. Op die manier garandeert men een zuivere geluidskwaliteit. Subtiele wijzigingen aan het design, zoals de metallic pitch fader-knop bepalen het karakter van deze derde generatie spelers die uitgroeiden tot een industriestandaard.

Terwijl de nieuwe functies de unieke mogelijkheden van de CDJ-1000MK2 verder aanvullen en het bewijs leveren dat Pioneer een handelsmerk is geworden voor digitaal dj’en, behouden tafeltop cd-systemen hun dominante positie in de markt. Pioneer luisterde dan ook naar dj’s en handelde op basis van hun feedback.

Features
    • Full MP3-weergave
    • Digital in/out
    • MP3 track data displayed
    • JOG feeling adjust
    • Non-slip metallic finish on the JOG wheel
    • Brighter multicolour fluorescent display and improved WAVE and track data
    • Brighter and raised On JOG display with more information
    • Metallic Master Tempo switch
    • Resume play
    • New HOT LOOP button
    • Backlit HOT CUE, hot loop and re-loop button
    • New super fast and more accurate manual search capability using the JOG wheel and improved WAVE data
    • Removable multimedia or SD card
    • Gold RCA connectors
    • Legato Link conversion

Advies Prijs: 1498,- Ik heb hem al gevonden voor 1199,-

Bron: http://www.soundxplosion.nl/

Pioneer is lekker bezig de laatste tijd ;) :D

op Soundxplosion.nl staat de MK3 voor 1.349,00 ipv wat jij zei 1199:p
    dacht zeg het maar even:p

Ik vind de 800mk2 eigenlijk best wel duur vergeleken met de gewone 800.
    Want het is maar gewoon een update, dus er zou niet zoveel verschil in moeten zitten(denk ik).

Comment

Die 1199 euro zag ik bij Deejayladen

Comment

.
        Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 19:00.

Comment

Heey steph, kun je er hier geen 2 van regelen voor de winnaar van de mixcontest?

Wedden dat ineens het hele forum meedoet :P

Comment

Re: Pioneer CDJ1000 MK3

Originally posted by drive-in apollo DJ Wessel
            Pioneer is lekker bezig de laatste tijd ;) :D
            Zeg dat wel!

Nieuwe Mixers, nieuwe versie CDJ800 en nu ook een nieuwe versie van de CDJ1000.
            Het wachten is op een nieuwe hoofdtelefoon, verbeterde effectenunit... 8)

Comment

Re: Pioneer CDJ1000 MK3

Originally posted by Ra_ver
              verbeterde effectenunit... 8)
              Ben je de EFX-1000 vergeten?

Comment

nee, maar een EFX-1000 MKII zou toch kunnen? :P

Comment

Wel leuk allemaal maar als club eigenaar ben je dan niet blij met elk jaar eenupdate :P en de nieuwe cdj 800 vind ik er vet mooi uitzien.

Comment

Maar heel veel stellen die updates niet voor or.... Ze zijn alleen maar MP3 meer gaan lezen, heel veel spetterends meer niet... :roll:

Comment

daar heb je idd gelijk aan.
                      Als je kijkt naar de vernieuwingen op de 800mk2 en de dingen op de gewone 800 vind ik het prijsverschil te groot.

Comment

Nouww.... je moet wel weten. De CDJ800MKII is net uit. En wat koste de CDJ800 toen hij net uit was? Want hoe langer hij uit is des te goedkoper hij wordt.

Comment

Originally posted by drive-in apollo DJ Wessel
                          Nouww.... je moet wel weten. De CDJ800MKII is net uit. En wat koste de CDJ800 toen hij net uit was? Want hoe langer hij uit is des te goedkoper hij wordt.
                          En zodra de winkels hun stock CDJ-800 en CDJ-1000 (mkII) leeg hebben (en dat zijn er meestal niet veel) zijn ze gewoon niet meer te krijgen, en met A-merkprijzen wordt eigenlijk nooit gestunt....

Comment

Originally posted by DJ-n1ght
                            daar heb je idd gelijk aan.
                            Als je kijkt naar de vernieuwingen op de 800mk2 en de dingen op de gewone 800 vind ik het prijsverschil te groot.
                            doe mij dan toch maar de 800m2 ziet er veel beter uit dan die grijze 800

Comment

het gaat toch niet alleen om het uiterlijk.

Comment

Working...
                              X