Originally posted by FunkyJunkie
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pioneer CDJ1000 MK3
Collapse
X
-
Originally posted by FunkyJunkieIemand nog interesse in 2 x 1210MK2 (zwart ja)?
Incl. 2xshure en 2x stanton headshell/element/naald
In zeer goede staat.
€.750,=
Stuur me even n mailtje..
Oei is er een apart topic voor dit??
:oops:
Comment
-
IDD
Zit een punt in!
Plus het feit dat die 1000MK3 wel errrg moeilijk leverbaar is en ik moeilijk kan wacthen... Ik speel nu dus (heb dat ding nóg steeds niet dus...) met de gedachten om die MK3 te vergeten en gewoon 2 x 800MKII te halen...
Ik ga eens met allebei naast elkaar spelen in de winkel :)
Iemand nog feedback of sugesties ???
Comment
-
CDJ1000MKIII;
-Hot Cue's / Loops
-Instelbare platter
-SD Geheugenkaart
-WAVE Display
-Uitgebreidere Memory call
Al met de al de functies als je echt wilt toveren en freaken met je apparaat. Maar dat neemt niet weg dat de 800MKII ook een gruwlijk goede machine is. Vraag is alleen; hoever wil je gaan?
Comment
-
Originally posted by Stephanie!CDJ1000MKIII;
-Hot Cue's / Loops
-Instelbare platter
-SD Geheugenkaart
-WAVE Display
-Uitgebreidere Memory call
Al met de al de functies als je echt wilt toveren en freaken met je apparaat. Maar dat neemt niet weg dat de 800MKII ook een gruwlijk goede machine is. Vraag is alleen; hoever wil je gaan?
Shit, daar gáát dan mijn verre vakantie! Aja, dan de 1000MKIII (denk ik, wehehe) en Centerparks of Zandvoort! Hahahaha
Comment
-
Zelf heb ik ooit mogen spelen met de 1000mk2/3 en moet zeggen dat ik weinig verschil “bemerkt”.
Qua functionaliteit zijn er twee opties bij gekomen te weten mp3 en anti-risistant instelling voor je jogwheel. (sd card tja)
De rest is alleen maar verfijning op de look.
Wbt de 800(mk2) verschil.
Jogwheel zit bij de mk1 (om het zo maar te noemen) losser waardoor je bijna niet zonder MT (master tempo) kan.
De MKII heeft dus een zwaardere jogwheel zelfde principe als de 1000mk2
En Mp3 funktie.
Voor de rest is het wederom verfijning op de 800(mk1)
Okay wat voor keus maak je bij het aanschaffen.
In mijn optiek simpel. Beide toestellen hebben de zelfde klank in en output niveau. Net zoals de DJM series (mixers)
Wat is wijsheid..Als je op de 800 mk1/mk2 kan!!Kan je zeker op de 1000mk’s draaien.
De 800 MK’s zou ik voor thuis gebruik aanraden (die zijn ook robuust) mits je genoeg € hebt om gelijk de 1000 in huis te halen.
Ik zie mijn 800 puur als training gear…
Comment
-
Originally posted by drive-in apollo DJ WesselMaar heel veel stellen die updates niet voor or.... Ze zijn alleen maar MP3 meer gaan lezen, heel veel spetterends meer niet... :roll:
de cdj800 liep ook weleens zomaar vast, met gewoon nieuwe orginele cd's (heb het zelf mogen ervaren op een ongelukkig tijdstip) dan moet je de pioneer paar sec uitzetten en weer aan, en dan hopen dat je je cd terug krijgt.
dit gebeurde me 2 x per avond. dit is dus een 'bug' die wel meer dj's die ik gesproken heb, hebben ervaren.
bij de MK2 is dit niet meer het geval.
die zal ook niet zo snel over slaan en vast lopen, waar de 800 soms nog weleens last van had.
verder, ik vind de MK2 helemaal niks, ik vind het jog wheel niet lekker, vergeleken met de gewone 800.
maja, dit is mijn mening:)
Comment
Comment