Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer CDJ1000 MK3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Tomazos
    Originally posted by drive-in apollo DJ Wessel
    Maar heel veel stellen die updates niet voor or.... Ze zijn alleen maar MP3 meer gaan lezen, heel veel spetterends meer niet... :roll:
    om even laat te reageren.. dit klopt niet helemaal.
    de cdj800 liep ook weleens zomaar vast, met gewoon nieuwe orginele cd's (heb het zelf mogen ervaren op een ongelukkig tijdstip) dan moet je de pioneer paar sec uitzetten en weer aan, en dan hopen dat je je cd terug krijgt.
    dit gebeurde me 2 x per avond. dit is dus een 'bug' die wel meer DJ's die ik gesproken heb, hebben ervaren.

bij de MK2 is dit niet meer het geval.
    die zal ook niet zo snel over slaan en vast lopen, waar de 800 soms nog weleens last van had.

verder, ik vind de MK2 helemaal niks, ik vind het jog wheel niet lekker, vergeleken met de gewone 800.

maja, dit is mijn mening:)

Nooit meegemaakt!! geen bug jammer toch!? maar dat is het zeker niet! de mijne heb ik al een poos en het enige wat er was is dat hij bij het opstarten/aanzetten ff niets doet..ff uitschakelen en weer aan en je kan weer aan de slag...(die tik heeft ook de Mk2 versie)

WBT de CDJ-1000MkIII...een wereld van verschil dat wel! wave, adjust JW, HC doet het bij mij moet ik zeggen..

wheel van de cdj-1000 voel beter aan en de speling wat de 800 heeft is bij de 1000 nergens te bekennen..

op dit moment draai ik die kombinatie wachtende op mijn ander cdj-1000mkIII dus ik weet wat ik zeg :-)

Comment

De mk3 is echt een top ding, heb er een tijdje mee kunnen/mogen draaien bij iemand thuis.
      Alles wat je met dat ding en een goeie mixer kan uithalen is geweldig, ben nu zeker zelf aan het sparen voor de mk3.
      Het is wel veel geld maar wat je er voor terugkrijgt is echt top!

Comment

Your damn right!!!! ik heb er geen spijt van ;-) Pioneer rules?!?! (ff de denon lovers stangen hehehe)

Comment

nu alleen nog 2300 euro vinden :cry:

Comment

Originally posted by Xtravaganca
            Makkie ;-) waar een wil is.............

Comment

Originally posted by DAY-ONE
              Originally posted by Xtravaganca
              Makkie ;-) waar een wil is.............
              Is weer een oppstopping, iemand die mij wil sponsoren :roll: