Announcement

Collapse
No announcement yet.

Behringer BCD-2000? (oid)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Behringer BCD-2000? (oid)

Hee mensen! :D

Zoals de titel al aangeeft, ben ik op zoek naar meer informatie over dit in mijn ogen geweldige apparaat, en dan met name over de leveringsdatum... Want na enig "googlen" kwam ik erachter dat dit apparaat al op verschillende sites te koop wordt aangeboden (https://www.bax-shop.nl/bax-shop.nl/...ax-shop.nl/.nl, https://www.bax-shop.nl/bax-shop.nl/...ax-shop.nl/.de enz.), terwijl ik overal hoor dat de BCD-2000 nog niet leverbaar is... Ook op de site van behringer staat het volgende: To be announced, bij de plek waar de leveringsdatum hoort te staan, wat erop neer komt dat de leveringsdatum nog niet bekend is...

Weet iemand of hij al in de winkels ligt, en zonee wanneer dan wel? :?:

bij voorbaat dank :P

Stuur Behringer eens een mailtje ?!

Comment

goed idee!! Ik heb zojuist een mailtje gestuurd :P

Maar toch vraag ik me af of iemand hier er wat van weet?

Comment

Originally posted by IcecoldX
        goed idee!! Ik heb zojuist een mailtje gestuurd :P

Maar toch vraag ik me af of iemand hier er wat van weet?
        Heb het speeltje uit geprobeerd op de dj-expo, en meer dan een speeltje vind ik het ook niet. De bijbehorende software is heel onoverzichtelijk en het paneel werkt niet lekker.... Allemaal vrij onduidelijk en langzaam.

Maar vooral: ONBETROUWBAAR! Na 3 minuten mixen was het uit met de pret 8O

Comment

O... jammer :( maarja... weet iemand een alternatief? ik wil graag met de computer gaan draaien maar systemen als FS of serato zijn me toch echt te duur... Het liefst wil ik iets doen met hardware zoals dat ding van Behringer...

Comment

beringer [-X

Comment

Kun je dat ook ff uitleggen Joey?

Comment

bende je komt ook nergens berhinger tegen. Alleen in de kleine armoedige kroegen kom je berhinger dj gear tegen met vaak skyteg cd spelers. Ze zijn zelfs instaat een immitatie mixer te maken waar de meest vreselijke reviews al over geschreven zijn. Erg makkelijk mensen hun spaargeld uit hun zakken trekken en dan troep leveren.

Comment

Originally posted by dj_joey
                  bende je komt ook nergens berhinger tegen. Alleen in de kleine armoedige kroegen kom je berhinger DJ gear tegen met vaak skyteg cd spelers. Ze zijn zelfs instaat een immitatie mixer te maken waar de meest vreselijke reviews al over geschreven zijn. Erg makkelijk mensen hun spaargeld uit hun zakken trekken en dan troep leveren.
                  Ik ben met mijn DJX700 erg blij or! Nee het is geen pioneer, dateq oid kwaliteit... maar wat wil je voor 199 euro?

Comment

Een merk dat een mixer van goeie kwaliteit levert.

Comment

Voor dat geld?? En als je hem afdekt een keer in de zoveel tijd schoonmaakt dan is het gewoon een best goeie mixer..

Comment

Hier ook iemand die jaren tevreden gebruik heeft gemaakt van Behringer-spul. En nog steeds trouwens. Geen deejaygear maar ander spul. Hiervoor geldt geldt ook: sommige producten zijn van goede kwaliteit, andere van mindere kwaliteit. Het is de kunst daar doorheen te prikken. Zo hebben ze bijvoorbeeld een digitale mixer voor rond de 700 euro. Daar ga ik niet aan beginnen. Net als die mixers uit de SL-serie. 24 / 32 kanalen voor een paar tientjes. Rara, wat klopt daar niet? De DI's zijn weer prima, evenals de compressors, gates, etc.

Comment

Originally posted by drive-in apollo DJ Wessel
                          Voor dat geld?? En als je hem afdekt een keer in de zoveel tijd schoonmaakt dan is het gewoon een best goeie mixer..
                          Oefen jij elke dag ruim een half uur op je mixer? (Volgens mij heb je ook geen tt's en dj cd players). En ik vind gewoon als merk van dj gear geen immitaties maken wat snel verslijt.

Comment

Ik oefen best wel veel op mijn mixer... varieert per dag tussen een kwartier en een uur.. Af en toe ook wel eens een dag niet. Heb idd geen tt's maar wel een dubbele dj cdspeler... (Numark CDN22MKIII). Maar ik geloof niet dat jij ook niet-nagemaakt spul hebt.

Comment

Heb hier geen technics of pioneers of dateq spullen staan op me headphone na... dus gewoon namaak.

Comment

Working...
                              X