Announcement

Collapse
No announcement yet.

Behringer BCD-2000? (oid)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Heb dat ding overgens thuis staan die BCD. Werkt goed met DjDecks. De bijgeleverde software niet.....dat is huilen geblazen.
    Wat de kwaliteit van het ding zelf betreft......hij werkt. Leuk voor thuis of als je snel ergens live wilt want je hoeft enkel een laptop plus dat paneel mee te nemen en je bent klaar. De draaiknoppen voelen wat plastic en zwak aan aan en hetzelfde geld voor de faders die dankzij het feit dat we nogsteeds geen MIDI2.0 hebben maar 128 stapjes hebben. De geluidskwaliteit is wel erg goed en de hoofdtelefoonoutput gaat erg hard. De knoppen zijn wel een pluspunt want die zijn lekker hard en reageren vlot. Dat vlotte geld overgens voor de hele unit. Vertraging van 12 ms totaal heen en terug mee gerekend wat voor DJ-en zat is. Input latency zelf is 4 ms minimaal.
    Al met al ben ik er zelf best tevreden mee. Ik ga het binnenkort live eens een keer proberen ermee. Wat Goa / Cyberelectro / Chillout muziek "draaien".
    Overgens is mijn plan zelf om 2 draaitafels te kopen en dan TCV gaan gebruiken in combinatie met een goede knoppen en schuiven bak ernaast.

Comment

Working...
    X