Announcement

Collapse
No announcement yet.

Denon DN1000

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Denon DN1000

Ik werk al een tijdje met de dn-s1000.
    Ik draai er graag mee, het is mijn eerste single tabletop cd-speler maar hij bevalt uitstekend,

Ik ben het wel met Distortedboy eens over die effectenparameters, dat is best irritant dat ze niet automatisch resetten.

Ik heb trouwens op de site van denon upgrades gevonden voor deze cd-speler, ben er alleen nog niet helemaal achter hoe dat precies werkt.

DNS1000

helemaal mee eens! ze zijn echt super m mee te draaien maar zoals gezegd is het spijtig dat de effectparameters niet vanzelf resetten. Dit is echt gevaarlijk wanneer je in een mix aan het opgaan bent en even vergeten bent ze handmatig te resetten, resultaat: :oops:

Comment

ik heb er nog eentje te koop staan met de update!

Interesse?

Comment

Originally posted by Fabrizio-de-Simeone
        ik heb er nog eentje te koop staan met de update!

Interesse?
        ADMIN TIP!:

Waarom zet je hem niet te koop in de forum winkel!

Comment

Re: Denon DN1000

Originally posted by DJ-stanislav
          Ik werk al een tijdje met de dn-s1000.
          Ik draai er graag mee, het is mijn eerste single tabletop cd-speler maar hij bevalt uitstekend,
          Ik heb em ook. Bevalt prima !
          Ik ben het wel met Distortedboy eens over die effectenparameters, dat is best irritant dat ze niet automatisch resetten.
          Die moet je idd. even terugdraaien als je er klaar mee bent. Klinkt subtieler, en je hebt 't probleem niet dat ze er zo "inknallen" als je hem weer aanzet.
          Bij de filters klinkt dat trouwens soms wel grappig, dus als je het onthoudt is er natuurlijk niks aan de hand ;)
          Ik heb trouwens op de site van denon upgrades gevonden voor deze cd-speler, ben er alleen nog niet helemaal achter hoe dat precies werkt.
          Heb ik al twee keer gedaan :
          De update moet je op een CD branden, die in een bepaalde manier ge-formatteerd is. (Iso 9660/ Juliet of iets wat daar op lijkt)
          Stond die instructie niet op het Denon forum dan ?
          In ieder geval niet moeilijk.

Jammer is wel dat er geen wave-display op zit, zodat je een beetje kan zien of er een break aankomt. Maar verder is 't een heel net spelertje voor de prijs ! :)

Comment

Ik ben sinds een tijdje ook in bezit van deze spelers, ben er erg blij mee! maar heb helaas problemen gehad met gebrande cd's waarbij sommige mp3's niet goed werkten, heb dit opgelost door ze te coderen naar 41khz, werkt perfect nu!

Comment

En het nut om dit in een 5,5 jaar niet actief topic te plaatsen is? Misschien de volgende x wat meer naar de datum kijken.

Comment

Er zijn nog steeds mensen die hier naar kijken, de speler wordt ook best nog wel tweedehands verkocht, dus dit is niet zeer zonder reden

Comment

Originally posted by ronennieshow View Post
                  En het nut om dit in een 5,5 jaar niet actief topic te plaatsen is? Misschien de volgende x wat meer naar de datum kijken.
                  Is waardevolle informatie voor iemand met een soortgelijk probleem. Zolang er informatie toegevoegd wordt vind ik kicken niet erg.

Comment

Working...
                  X