Announcement

Collapse
No announcement yet.

advies geluidssetje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• advies geluidssetje

beste mensen graag reacties op het volgende

ik wil graag een geluidssetje samen stellen en mijn budget ligt tussen de 1500 รก 2000 eurie
    ik heb zelf al het 1 en ander rondgeneust maar heb er eigenlijk niet zoveel ervaring in, zelf had ik al wat spulletjes gevonden en wou graag wat reacties en jullie mening erover
    te beginnen:

tops, 2x behringer b1220
    subs 2x behringer b1800x pro in de toekomst misschien 4x
    amps 2 dap palladium p2000
    crossover 1 x behringer cx3400

graag jullie mening hierover, en als ik in de toekomst 2 subs erbij haal of ik dan voldoende heb aan 2x p2000

dank jullie wel alvast

Hier zijn al aardig wat topics over... gebruik even de zoekfunctie hier en je zou al een redelijk beeld kunnen hebben.

Mijn advies... kijk even of je niet beter door kan sparen voor wat duurder (maar aanzienlijk beter) materiaal of dat je met huren niet voordeliger uit bent.

Comment

Ik heb het al eerder geschreven hier volgens mij, maar kijk zeker even naar 2e hands apparatuur.

Kwalitatief goede apparatuur gaat lang mee en kan heel wat hebben. Vooral de betrouwbaarheid van goedkope budget versterkers en andere electronisch apparatuur laat te wensen over. Bij speakers valt het wel mee, de behringer worden bv vrij veel gebruikt en zijn zo slecht nog niet voor het geld.
      Kijk voor de versterkers eens naar 2e hands modellen van merken als: Crown, Crest, Peavey, Void, Dynacord etc.

Deze zijn niet erg duur te krijgen en een stuk beter dan de eerder genoemde modellen. Die amps zijn later ook bruikbaar op een kwalitatief betere eindset en de afschrijving is al door een andere persoon voor je betaald.

Succes.

groeten, Remco

Comment

Working...
      X