Announcement

Collapse
No announcement yet.

vraagje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vraagje

hey,

heb een vraag over de Behringer VMX 1000 B-stock.

is dit een beetje een goeie mixer ?

B-Stock betekend meestal zoiets als "er mankeert wat aan". Net als bij spijkerbroeken. En een mixer van net 200 euro waar ook nog wat aan mankeert kan nooit goed zijn.

Comment

wat zou dan een beetje goeie zijn voor mij?

Comment

Dat ligt helemaal aan je budget.

Comment

heb nog is verder gekeken, die DJX 700, zou dat niet een betere zijn?

dat is ook ongeveer mijn budget

Comment

B-stock betekent in dit geval waarschijnlijk dat er geen doos bijzit of dat het een demo/ licht bekrast model betreft. Gezien bij Fuckback toevallig?

Comment

Volgens mij kan je voor die prijs ook wel een battlemixertje van Numark kopen, is in ieder geval wat betere kwaliteit dan Behringer. Aan de andere kant, op de Beringer die je noemt zitten wel weer wat meer effecten. Is maar net dus wat je ermee gaat doen. De Behringer is trouwens een kopie van de DJM600 van Pioneer, maar verwacht aub niet dezefde kwaliteit en mogelijkheden!

Comment

Maar daar is de prijs dan ook naar. Voor dat kleine bedrag zeker een interessante mixer. Zodra je het een beetje onder knie hebt komt die Pioneer vanzelf. Of een andere kwaliteitsmerk natuurlijk. Maken hier niet allemaal reclame :wink:

Comment

he, bedankt voor het advies

Comment

Originally posted by elektromnia
                    heb nog is verder gekeken, die DJX 700, zou dat niet een betere zijn?

dat is ook ongeveer mijn budget
                    \

kan je beter een andere mixer kopen met minder opties en kanalen die rond de zelfde prijsklasse zit. gaat langer mee.

Comment

Working...
                    X