Announcement

Collapse
No announcement yet.

Soundlab CDJ 2600

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Soundlab CDJ 2600

Hey ben van plan van de zomer (omdat ik dan meer werk heb) pioneer cd spelers aan te schaffen en heb nu voor een leuke prijs een dubbele cd speler aangeboden gekregen. Hoe betrouwbaar zijn deze spelers want ik zie ze nergens staan (bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/.nl djstunter.nl). En zijn der mankementen die vaak voorkomen bij deze spelers?

Een kennis van me gebruikt een soundlab bij zijn karaoke show (voor achtergrondmuziek) en hij doet het al jaren prima. Het nadeel van de meeste soundlabs is, dat er geen geheugen in zit en je dus, voor wat betreft de starttijd afhankelijk bent van de plaats waar de CD speler is met lezen. Het gaat om een vertraging van miliseconden, maar daarmee ben je net uit de maat. (leer je natuurlijk wel weer omgaan met de pitch-bend).. Kijk dus ff of er op de 2600 wel geheugen zit. Elders op dit forum zijn we bezig met een topic over dit soort merken en het blijkt eigenlijk toch dat de kwaliteit wel samenhangt met de prijs die je voor een apparaat betaald. Maar dat je aan de andere kant ook veel geluk kan hebben met zo'n koopje. Als je hem intensief gaat gebruiken, doe je er waarschijnlijk niet zo heel erg lang mee. Ligt er ook nog een beetje aan hoe je er mee omgaat... DJ Maurice sloeg elke maand wel een controler naar God en dat waren echt geen Soundlabs...

If you feel lucky??? Buy it!!

Comment

Working...
    X