Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer spullen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik zou zeggen, vraag het handboek ondernemen van de belastingdienst eens aan. Heb je alles overzichtelijk bijelkaar. Is gratis anyway.

Comment

ook niet onder de indruk maar wel een scherpe prijs moet ik zeggen ;-)

Comment

€673,659 inc. BTW voor een CDJ-800 MKII vind ik een super mooi prijsje! Maar deze 10% off actie loopt niet meer.

Comment

Originally posted by N7
          €673,659 inc. BTW voor een CDJ-800 MKII vind ik een super mooi prijsje! Maar deze 10% off actie loopt niet meer.
          Ik zou het toch proberen want 10%...zit je nog lang niet op de inkoopsprijs dus toch proberen die 10% te krijgen..zal vast lukken denk ik.. ;-)

Comment

Ik heb em al, ik heb hem wel voor die prijs gekocht 1,5 maand gelede. Ik wilde alleen zeggen dat ik dat een mooie prijs vind (ik er er wel van onder de indruk aangezien ik hem in nl of du niet voor minder heb gezien).

Comment

En hoe bevalt de DJM-800?!

Comment

Originally posted by DAY-ONE
                Euhm....N7 heeft het volgns mij over de CDJ800MKII en niet over de DJM800 8)

Maar wat betreft de DJM800; bevalt prima! Dank-je-wel!

Comment

Haha :P

Ja klopt, ik ben aan het sparen voor de DJM-800 en dat is een geweldig ding! Misschien wel voor een Xone:92 of Nuo5, maar ik denk dat het de DJM wordt :) !

Comment

Originally posted by Stephanie!
                    Originally posted by DAY-ONE
                    Euhm....N7 heeft het volgns mij over de CDJ800MKII en niet over de DJM800 8)

Maar wat betreft de DJM800; bevalt prima! Dank-je-wel!
                    heheh post was voor djkonjo ivm link 2x cdj-800 en 1x djm-800 zie link

vandaar mijn vraag ;-)

btw die zou ik ook hebben gehaald maar achteraf gezien toch maar de djm-400 reden hiervoor is omdat ik (maar) 2 cdj-800's heb.

Comment

Het 2 kanaals broertje. Ik heb ook 2 CDJ's maar ik ga een MacBook kopen waardoor ik toch een 3e kanaal nodig zal hebben. ook wil ik tzt uitbreiden naar 2 CDJ-1000's en op mijn laatste kanaal mijn 800 aansluiten (ik draai techno, minimal en een beetje electro). Maar de DJM-400 mist toch een aantal FX of gebruik je die niet? Nou kan je voor doe €1100 die je uitspaard met de DJM-400 natuurlijk wel een EFX-1000 kopen :P.

Huidige gear:
                      2X CDJ-800 MKII
                      1X Reloop RMX 40 DSP
                      1X HD25-1
                      1X ProDJuser CDJ-12 Flightcase

Upgrades:
                      Laptop (MacBook 1,83 ghz 2048 MB) - €1300
                      DJM-800 (of gelijkwaardige mixer) - €1600
                      CDJ-1000 MKIII + Flightcase voor CDJ-800/1000 - €1300 + €120
                      CDJ-1000 MKIII - €1300 (ik verkoop dan een CDJ-800 MKII)
                      :oops:
                      Maar ik ben 16 dus het geld stroomt niet met bakken mijn portomonee in, tegen de tijd dat ik de 2e CDJ-1000 kan aanschaffen zal het een MK IV zijn :P

***EDIT***
                      De MacBook is hier tussen nu en 2 maanden en de DJM-800 hoop ik binnen 6 maanden te hebben. De CDJ's zijn wat minder belangrijk omdat ze een paar kleine toevoegingen hebben t.o.v. de 800's vooral de waveform is voor mij handig, dan hoef ik mijn nummers niet zo precies te lere kennen of ze eerst voor te beluisteren.

Comment

mijn webshop is het goedkoopste in nederland met pioneer

edit: mod marcel

ben je de eigenaar?

Comment

aan je link te zien in je profiel wel

ivm de adverteerders svp geen andere links naar web winkels winkels etc etc
                          of je moet natuurlijk een mailtje sturen naar de admin ;)

Comment

Originally posted by job20

edit: mod marcel

ben je de eigenaar?
                            ja ben de eigenaar sorry voor de overlast :roll:

Comment

Gezien je opschept met je Pioneer-prijzen nogmaals maar even het volgende;

KOOP JE PIONEER-GEAR ALTIJD BIJ DE PIONEER PRO DJ+ DEALER

Deze dealers vind je op www.pioneer.nl en herken je aan het bordje met het Pro Dj+ logo bij de deur. Deze dealers worden continue opgeleid en ondersteund door Pioneer en zijn de enige echte verkooppunten in Nederland. Hier krijg je altijd goed onderbouwd advies, de mogelijkheid om te testen en is de continuiteit van het bedrijf gewaarborgd!

Koop je ergens anders dan loop je het risico dat je niet voor garantie of service in Nederland terecht kan. Ook loop je het risico geen updates en support te ontvangen.

Wat betreft de stuntprijzen op sommige websites, de Pioneer Pro Dj+ dealers treden enkel met de adviesprijzen en/of acties i.s.m. Pioneer Benelux naar buiten. Maar een leuke deal is hier altijd te maken, en wellicht kan je dan zelfs heel dicht in de buurt komen van de grijze handel. Met garantie, service en ondersteuning!

Comment

Originally posted by Stephanie!
                                Gezien je opschept met je Pioneer-prijzen nogmaals maar even het volgende;

KOOP JE PIONEER-GEAR ALTIJD BIJ DE PIONEER PRO DJ+ DEALER

Deze dealers vind je op www.pioneer.nl en herken je aan het bordje met het Pro DJ+ logo bij de deur. Deze dealers worden continue opgeleid en ondersteund door Pioneer en zijn de enige echte verkooppunten in Nederland. Hier krijg je altijd goed onderbouwd advies, de mogelijkheid om te testen en is de continuiteit van het bedrijf gewaarborgd!

Koop je ergens anders dan loop je het risico dat je niet voor garantie of service in Nederland terecht kan. Ook loop je het risico geen updates en support te ontvangen.

Wat betreft de stuntprijzen op sommige websites, de Pioneer Pro DJ+ dealers treden enkel met de adviesprijzen en/of acties i.s.m. Pioneer Benelux naar buiten. Maar een leuke deal is hier altijd te maken, en wellicht kan je dan zelfs heel dicht in de buurt komen van de grijze handel. Met garantie, service en ondersteuning!
                                Als ik de btw erbij reken vind ik dat goedkoper ook wel meevallen. Had ff snel de djm 400 bekeken omdat ik hier interesse in had en op die site is hij maarliefst 3 euro goedkoper dan bij feedback (al weet ik niet of feedback een pioneer pro DJ+ dealer is)

Comment

Working...
                                X