Ik zou zeggen, vraag het handboek ondernemen van de belastingdienst eens aan. Heb je alles overzichtelijk bijelkaar. Is gratis anyway.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pioneer spullen?
Collapse
X
-
Originally posted by N7€673,659 inc. BTW voor een CDJ-800 MKII vind ik een super mooi prijsje! Maar deze 10% off actie loopt niet meer.
Comment
-
Originally posted by Stephanie!Originally posted by DAY-ONEEn hoe bevalt de DJM-800?!
Maar wat betreft de DJM800; bevalt prima! Dank-je-wel!
vandaar mijn vraag ;-)
btw die zou ik ook hebben gehaald maar achteraf gezien toch maar de djm-400 reden hiervoor is omdat ik (maar) 2 cdj-800's heb.
Comment
-
Het 2 kanaals broertje. Ik heb ook 2 CDJ's maar ik ga een MacBook kopen waardoor ik toch een 3e kanaal nodig zal hebben. ook wil ik tzt uitbreiden naar 2 CDJ-1000's en op mijn laatste kanaal mijn 800 aansluiten (ik draai techno, minimal en een beetje electro). Maar de DJM-400 mist toch een aantal FX of gebruik je die niet? Nou kan je voor doe €1100 die je uitspaard met de DJM-400 natuurlijk wel een EFX-1000 kopen :P.
Huidige gear:
2X CDJ-800 MKII
1X Reloop RMX 40 DSP
1X HD25-1
1X ProDJuser CDJ-12 Flightcase
Upgrades:
Laptop (MacBook 1,83 ghz 2048 MB) - €1300
DJM-800 (of gelijkwaardige mixer) - €1600
CDJ-1000 MKIII + Flightcase voor CDJ-800/1000 - €1300 + €120
CDJ-1000 MKIII - €1300 (ik verkoop dan een CDJ-800 MKII)
:oops:
Maar ik ben 16 dus het geld stroomt niet met bakken mijn portomonee in, tegen de tijd dat ik de 2e CDJ-1000 kan aanschaffen zal het een MK IV zijn :P
***EDIT***
De MacBook is hier tussen nu en 2 maanden en de DJM-800 hoop ik binnen 6 maanden te hebben. De CDJ's zijn wat minder belangrijk omdat ze een paar kleine toevoegingen hebben t.o.v. de 800's vooral de waveform is voor mij handig, dan hoef ik mijn nummers niet zo precies te lere kennen of ze eerst voor te beluisteren.
Comment
-
Originally posted by job20mijn webshop is het goedkoopste in nederland met pioneer
KOOP JE PIONEER-GEAR ALTIJD BIJ DE PIONEER PRO DJ+ DEALER
Deze dealers vind je op www.pioneer.nl en herken je aan het bordje met het Pro Dj+ logo bij de deur. Deze dealers worden continue opgeleid en ondersteund door Pioneer en zijn de enige echte verkooppunten in Nederland. Hier krijg je altijd goed onderbouwd advies, de mogelijkheid om te testen en is de continuiteit van het bedrijf gewaarborgd!
Koop je ergens anders dan loop je het risico dat je niet voor garantie of service in Nederland terecht kan. Ook loop je het risico geen updates en support te ontvangen.
Wat betreft de stuntprijzen op sommige websites, de Pioneer Pro Dj+ dealers treden enkel met de adviesprijzen en/of acties i.s.m. Pioneer Benelux naar buiten. Maar een leuke deal is hier altijd te maken, en wellicht kan je dan zelfs heel dicht in de buurt komen van de grijze handel. Met garantie, service en ondersteuning!
Comment
-
Originally posted by Stephanie!Originally posted by job20mijn webshop is het goedkoopste in nederland met pioneer
KOOP JE PIONEER-GEAR ALTIJD BIJ DE PIONEER PRO DJ+ DEALER
Deze dealers vind je op www.pioneer.nl en herken je aan het bordje met het Pro DJ+ logo bij de deur. Deze dealers worden continue opgeleid en ondersteund door Pioneer en zijn de enige echte verkooppunten in Nederland. Hier krijg je altijd goed onderbouwd advies, de mogelijkheid om te testen en is de continuiteit van het bedrijf gewaarborgd!
Koop je ergens anders dan loop je het risico dat je niet voor garantie of service in Nederland terecht kan. Ook loop je het risico geen updates en support te ontvangen.
Wat betreft de stuntprijzen op sommige websites, de Pioneer Pro DJ+ dealers treden enkel met de adviesprijzen en/of acties i.s.m. Pioneer Benelux naar buiten. Maar een leuke deal is hier altijd te maken, en wellicht kan je dan zelfs heel dicht in de buurt komen van de grijze handel. Met garantie, service en ondersteuning!
Comment
Comment