Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer spullen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pioneer spullen?

Heeej medemensen,

Ik liep eens t surfen over allerlei webshops! en kwam ik oppeens een 10% kortingsactie tegen.
    En aangezien ik pioneer geil ben om het maar zo t zeggen. Kwam ik toch dit setje tegen

Nu maar 2542,50 ?!!!
    En op de rest van het assortiment, ik denk dat ik toch even snel wat apparatuur ga aanschaffen daar!

Groetjes,
    Konjo

Niet echt impressed door de prijs....

Comment

Nee ik ook niet..

Maar het is wel een TOP setje ;)

Comment

Ze zitten voor de meeste gear wel een stukje onder de adviesprijs, maar kan niet zeggen dat k deze nou echt een echte prijskraker vind..

Aan de andere kant.. als ik deze set zou willen kopen dan zou ik t wel bij Bax (deze winkel) doen ;) Ze zitten namelijk bij mij in de stad :P Service is absoluut top!!!

Comment

Noem me dan eens een bedrijf dat stunt met Pioneer-prijzen. BEn ze nog niet tegengekomen namelijk. Ok, Duitsland is goedkoper door o.a. lager BTW-tarief, maar ook daar geen stunters.

Comment

zit geen hoge marge op ;)

Comment

Wow, ze hebben de CDJ-800 uberhaupt! hij is bij erg veel winkels op 8O
              De prijzen zijn wel wat beter dan bij andere winkels!

Comment

Bij Berk bestellen ze hem ook pas als jij hem besteld.. ze hebben er maar een stuk of 3 zelf geloof k.. 2 voor verhuur en 1 als showmodel

Comment

Originally posted by NBeat
                  ...Berk...l
                  Bax bedoel je cker hea.. Berk is een winkel :P

Comment

Nee maar Pioneer heeft een leverings probleem, ik heb alle officiele dealers in en rodn rotterdam gevraagd (ook bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/) en niemand had hem 8O Maar Bax heeft hem ook niet; ookal staat dat wel op de site :?. Maar ik heb daar tog maar besteld :roll:

Comment

Originally posted by drive-in apollo DJ Wessel
                      Originally posted by NBeat
                      ...Berk...l
                      Bax bedoel je cker hea.. Berk is een winkel :P
                      Oeps.. nja.. k was niet meer helemaal helder meer geloof k..

Comment

een CDJ-800 MKII voor 675 vind ik echt weinig! normaal betaal je daar tog €100 meer voor en ze hebben inderdaad goede service!

BEDANKTT!!!!!! :wink:

Comment

Originally posted by N7
                          een CDJ-800 MKII voor 675 vind ik echt weinig! normaal betaal je daar tog €100 meer voor en ze hebben inderdaad goede service!

BEDANKTT!!!!!! :wink:
                          Huh? :? 675 euro? waar dan??

Comment

@ Wessel

Bij Bax http://www.bax-shop.nl/
                            Van de prijzen die daar staan, gaat nog eens 10% af :wink:
                            CDJ-800 MKII kost daar €750 -10%= 750-75=€675

Deze korting word pas verrekend als je afrekend en geldt alleen bij online bestellingen die je af komt halen of vooruit betaald (dus niet rembours)!

Comment

Originally posted by N7
                              @ Wessel

Bij Bax http://www.bax-shop.nl/
                              Van de prijzen die daar staan, gaat nog eens 10% af :wink:
                              CDJ-800 MKII kost daar €750 -10%= 750-75=€675

Deze korting word pas verrekend als je afrekend en geldt alleen bij online bestellingen die je af komt halen of vooruit betaald (dus niet rembours)!
                              Ow ja natuurlijk!! :oops:

Comment

Working...
                              X