En wil je nog 100 euro besparen kun je eens kijken bij de betrouwbare duitse webshops....
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pioneer spullen?
Collapse
X
-
hahaha ja klopt :D
Ze zetten meteen me mixer in de CDJ-12 Flightcase en zo weet ik dat ik het binne een bepaalde tijd heb i.v.m. pioneers leverings probleem; ik zou namelijk nu eventueel ergens anders kunnen bestellen; daarom haal ik het op.
*****EDIT*****
Maar ze hebben het dus al binnen, dus hoef ik niet aan contract breuk te doen :roll:
Comment
-
Mijn favoriet qua prijs en zeker ook service is https://www.bax-shop.nl/bax-shop.nl/...op.nl/koeln.de. Hebben ook een grote "fysieke" winkel in centrum van Keulen. Geen vaag postbusbedrijf. Voor de wereldvreemde, ze hebben ook nederlandstalig personeel aan de telefoon.
Comment
-
Originally posted by marcellomoet je de btw ook betalen als je in dld wat koopt?
Comment
-
Originally posted by N78O moet je in nl nog eens btw betalen? of geldt dat alleen als je het weer van je winst wilt aftrekken?
maar idd het systeem is wat dat betreft belachelijk...
Niet echt een belachelijk systeem dus volgens mij. Gewoon netjes betalen.
Daarnaast nog even de tip voor degene die naar duitsland willen, de duiste garantie van Pioneer is niet in Nederland geldig! Dus voor garantiezaken en updates zul je terug moeten naar je duitse vrienden!
Comment
-
Import en export zijn termen die binnen de EU niet meer bestaan. De fiscale grenzen zijn afgeschaft.
Verder hoef je als ONDERNEMER geen BTW te betalen indien je iets in een Duitse shop koopt. Je zult dit echter wel twee keer op moeten voeren bij je BTW-aangifte. Eenmaal opvoeren en meteen weer aftrekken ivm voorbelasting. per saldo 0.0 btw. Staat allemaal vrij duidelijk op ww.belastingdienst.nl. Nogmaals: het gaat over ondernemers!
Sommige bedrijven willen eerst uittreksels zien voor ze accepteren dat je ondernemer bent danwel een BTW-nummer hebt. Maar bijv. bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/ zoekt dit zelf op in daarvoor bestaande registers.
Als je bedrijfsmatig bezig bent zullen deze duiste spelers toch ergens op je balans moeten komen te staan als je de aanschaf van je winst wilt aftrekken.
Comment
Comment