Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer spullen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Een andere goeie goedkope duitse webshop is http://www.dj-laden.com/.
    Geen reclame meer mijn mening

Comment

feedback is pro+ dealer

dj laden is duitsland en je moet met je gear terug naar duitsland voor de service

dit moet je gewoon niet willen!!
      ik ken genoeg gevallen waar het mis is gegaan
      koop zoals stephanie zegt altijd bij een pioneer pro of pro+ dealer!

Comment

Wat is het verschil tussen een pro en een pro + dealer?

Comment

pro+ wordt oa opgeleid en nog meer begeleid door pioneer
          je weet gewoon dat je bij een pro+ dealer altijd een goede service hebt en dat reparaties goed uitgevoerd worden

pro dealer mag geloof ik ook niet meer zo genoemd worden
          maar dit zijn dealers die gewoon netjes inkopen bij pioneer en ook onder service en garantie pioneer kunnen laten repareren

de pro+ dealer herken je ook aan de bordjes/ flyers in de winkel zelf met natuurlijk de pioneer stand in de winkel

Comment

Originally posted by marcello
            DJ laden is duitsland en je moet met je gear terug naar duitsland voor de service

dit moet je gewoon niet willen!!
            ik ken genoeg gevallen waar het mis is gegaan
            koop zoals stephanie zegt altijd bij een pioneer pro of pro+ dealer!
            Ik heb mijn spulletjes bij www.cdrecordcase.de gekocht 1,5 jaar geleden en er is 1 cdj 800 defect gegaan. Ik moest hem terug sturen naar duitsland... kost zo'n 23 euro... wat niet in de buurt komt bij de 300 euro die ik bespaarde doordat ik ze daar heb besteld... en binnen een dikke week was ie alweer terug... op die manier heb ik er in elk geval geen moeite mee.

Ik moet wel zeggen dat ik het idee heb dat de prijzen steeds meer gelijk komen te liggen op die site en nederlandse winkels... ze zijn dus niet meer zo goedkoop als ze geweest zijn met Pioneer spul.

Comment

bij ons heb je gewoon service en de fabrieksgarantie gaat via ons ,

dus wat is het probleem?

Comment

Working...
              X