Announcement

Collapse
No announcement yet.

externe geheugen voor een mengpaneel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• externe geheugen voor een mengpaneel

Hey dj's,

ff een technische vraag.. ik draai al een tijdje en het gaat me redelijk goed af.. daarom wil ik het een keer opnemen en op cd zetten.. alleen de pest is dat ik geen computer heb op de kamer waar de draaitafels staan en het onmogelijk is om de computer daarheen te verhuizen.

Bestaat er een soort van extern geheugen die het geluid vanuit mijn mengpaneel opslaat en het vervolgens weer in een computer kan afspelen ??

Dit is mijn vraag.. hoor het wel

grt Jack

Wat dacht je van een mp3-speler?

Comment

Heel ff offtopic (sorry... :oops: ) Maar kom je uit Nijmegen? Ik ook namelijk :) Waar draai jij wel eens? Ik ben nog niet zo lang begonnen dus ik nergens eigenlijk.

Comment

zo ongeveer elk apparaat wat op kan nemen ;)

Mini-disc recorde
        DVD-recorder
        Harddisk recorder
        Mp3 speler
        telefoon
        uitgebreide mengpanelen
        laptop
        extra lang kabeltje van je mengpaneel naar je pc
        video-recorder (ja indd.. zowen ding waar je van die logge plastic enveloppen in moet douwen)
        en ik vergeet nu vast nog 20 apparaten.. ;)

t makkelijkst is natuurlijk een kabeltje van je mengpaneel naar je pc ;) en een edit programma om de 20 seconden stilte aan t begin druit te knippen.. omdat je dan nog ff naar de andere kamer moet lopen ;)

Comment

.
          Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 18:29.

Comment

de goed koopste manier.....gewoon lekker een lange kabel kopen (heb ik ook) bij het opnemen uitrollen en als je klaar bent weg met die kabel....net zo makkelijk..

Comment

Working...
            X