Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe installatie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe installatie

Ik wil deze zomer een nieuwe installatie aanschaffen. Ik heb momenteel een dubbele cd-speler met een mixer. Ik wil overstappen naar 2 draaitafels en een mixer. Hierop zal ik vooral hardstyle en trance op af gaan spelen. Ik ben al een beetje gaan rond kijken maar kom nog niet echt iets tegen wat ik echt zoek. Mijn budget ligt rond de 650 euro. Heef iemand suggesties?

Marktplaats......twee maal een 2e hands Sl1200MKII. Vind je daar voor die prijs wel. En je oude mixer gewoon nog even aan houden tot je geld hebt voor bijv een DJM400 van Pioneer.

Comment

voor 100 euro meer staan er 2x technics te koop in de forumwinkel, neem daar eens een kijkje zou ik zeggen!!

Comment

op deze site staan ook nog mooie draaitafels, deze vind ik zelf ook erg mooi http://www.audioboost.nl/info/reloop-rp-4000-m3d.html
        Maar even een tip. Let erop dat je wel DIRECT-DRIVE koopt, want dat is een stuk beter dan belt-drive!!!!

Comment

zijn die nog te koop dan belt-drive haha

Comment

ja die zijn nog te koop :P daarom zei ik het maar voor de zekerheid :D

Comment

Working...
            X