Announcement

Collapse
No announcement yet.

probleempje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• probleempje

Hoi

Ik heb pas geleden de Urei van soundcraft gekocht, die zonder effectjes en sampler.
    Echt fijne mixer, alleen gistere deed ik even mijn hoofdtelefoon in mijn laptop en toen ik hem terug in de mixer plugde werkte de volumeknop van mijn hoofdtelefoon niet meer. Je kan switchen tussen master kanaal en de 2 kanalen, en als ik deze Volumeknoppen open draai, reageert het volume wel. Alleen de volumeknop van de hoofdtelefoon zelf reageert niet.
    Ik denk gewoon dat hij stuk is, maar omdat me dat redelijk straf zou lijken, was mijn vraag: Weet iemand wat ik verkeerd gedaan heb?
    Ps: heeft er niet veel mee te maken, maar kgebruik serato scratch

Groetjes

kan de versterker zijn die in de mixer zit of misschien schakelaars/ potmeters?

kan eigenlijk zo ook geen dingen opnoemen die je zou kunnen proberen om erachter te komen?

maar misschien?
    -als je m weer op de pc aansluit wat doet ie dan?
    -druk wat knoppen in kan zijn dat er 1 blijft hangen?

anders even naar een dealer!

Comment

Ik heb ff een kijkje genomen op Urei site en het lijkt er op dat ze veel VCA regelsystemen gebruiken. Voordeel daarvan is dat het niet zo snel zal kraken, maar er kunnen wel veel andere dingen misgaan. Het kan inderdaad zijn, dat er een schakelaar in een stand staat, waarbij er geen contact gemaakt wordt, de VCA kiest dan zelf een instelling, meestal maximaal, aan of JA! Controleer dus alle schakelaartjes even, haal ze een keertje heen en weer. Ook bij de faders kan het misgaan.

En natuurlijk!!!!!
      Hij kan ook kapot zijn.

Apparaten gaan kapot... of .. in de eerste 100 uur, of na een paar jaar..

Comment

Ik heb pas geleden de Urei van soundcraft gekocht
        Garantiegeval lijkt me. Dus gewoon even terug. Wel zeker weten dat het niet aan je hoofdtelefoon o.i.d. ligt. :roll:

Comment

Working...
        X