Announcement

Collapse
No announcement yet.

Denon DN-S5000 of Technics SL-DZ 1200

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Denon DN-S5000 of Technics SL-DZ 1200

Hoi,

Op aanvulling van mijn 2 technics 1200's wil ik een cd speler aanschaffen.
    Qua prijs zijn ze even duur. De Denon heeft als grootste voordeel dat hij 2 nummers van 1 CD kan mixen en Denon meer ervaring heeft op het gebied van DJ CD spelers. De Technics lijkt het meest op mijn 1200's qua gebruik en hij ziet er het meest gelikt uit. Heeft iemand ervaring (goed of slecht) met 1 van beide cd spelers ?

p.s.1 Wat is er toch mis met dat mastertempo (MT) van de Technics. Bedoelen jullie soms dat gehannes rond het nulpunt net als de Mkll draaitafels, want dat vind ik geen probleem.
    p.s.2 Ik wil absoluut geen Pioneer, te mainstream.

Iedereen die al gereageerd heeft alvast hartelijk bedankt.

mastertempo van de technics! ;)

dan zeg ik genoeg

Comment

You can download the file Technics Pioneer Denon Scratch Comparison here. DJResource, your ultimate source for information about DJ-Equipment, Pioneer DJ gear and so much more.

Comment

Originally posted by marcello
        http://www.djresource.eu/Downloads/info/81/
        oeff...je had het kunnen verbloemen vind ik hoor marcello :-) in elk geval als het 1 van de twee moet wezen zou ik voor de denon kiezen(alhoewel ik geen denon freak bent)
        * technics ziet er gelijkt uit dat is waar, maar daar moet jij niet van hebben geloof ik.
        * denon vind ik een soort van my first sony met van die 4kante knipperede leds..en zo robuusd is ook weer niet..(zitten wel leuke ft. op eerlijk is eerlijk)

als je waar voor je centjes wil kijk even verder rond.(pioneer dealer)

Comment

Die Technics bakken vind ik echt een ramp om mee te draaien, werkt niet lekker vind ik. Heb ze al een aantal keer uitgeprobeerd in de winkel. Ik zou voor de denon's gaan. Afgelopen zomer moest ik een hele dag in Hilversum draaien en daar hadden ze 4 van die denon spelers staan, werkt super!

Comment

De Denon 5000 is tussen deze twee zeker de beste.
            Maar ook de Pioneer 800 en de Denon 3500 zou je moeten overwegen... Zitten allemaal in het zelfde markt-segment ...

En met echt geld te veel is ook de Pioneer 1000 Mk3 nog een optie natuurlijk ;)

Comment

altijd de strijd denon pioneer ;)

denon draait toch goed (veel functies onder elkaar)
              pioneer super (overzichtelijk)
              technics ( leuke speler jammer van de master tempo)

Comment

Originally posted by marcello
                altijd de strijd denon pioneer ;)
                zie geen strijd is :-) als je echt serieus bezig bent en je wil daar in verder...zal je vaker pioneers tegenkomen dan denon....dat zegt al genoeg denk ik..

Comment

en toch zie je nog veel denon hoor!

mij maakt het allemaal niet meer zoveel uit draai met een denon net zo makkelijk als een pioneer als heb ik mijn voorkeur voor de pioneer

technics sl-dz heb ik mee gedraaid in duitsland als je de MT niet pakt super ding!!!

draait net als vinyl iedereen die zegt dat het een bagger bak is kan gewoon niet draaien met vinyl heel simpel

over numark wil ik het niet hebben :cry: :cry:

Comment

naar mijn mening zou ik voor de Denon gaan, omdat ik weet dat Denon een groter gebied informatie heeft voor dit soort spelers, de spelers zijn naar mijn mening net iets beter dan de technics: Dit is mijn mening, ik heb namellijk al vaak met technics spelers gehad dat ze bleven haperen of andere rare dingen gingen doen en bij denon nog nooit/nauwelijks

Comment

pioneer ;)

in die 5 jaar dat ik nu met die dingen draai hebben ze me nog nooit laten stikken

hou 1 keer

was mjn fout vbr files willen afspelen op een cdj200 kan nml verkeerd gaan ;)
                      hij stopte ermee op de helft denk ik en geen remain kunnen zien hehehe

Comment

inderdaad, pioneer is ook zeker een van de beste merken in dit soort spelers...
                        ik zou dan zeker ook eerder een pioneer aanraden dan een denon en een technics

Comment

Eigenlijk is het heel simpel.....je gaat naar een local dealer dat beide players heeft en ga ze uit proberen zou ik zeggen en maak dan je keuze..

Comment

ik zou die technics cd spelers wel willen testen met al die slechte reacties :D

Comment

ik ken die denon 5000 nu best tot zeer goed, maar jammer van die functies onder functies! draait op zich wel lekker, ze lazers zijn best goed, knoppen blijven niet hangen! alleen je moet ze wel af en toe updaten anders worden ze rete traag en dat is echt irri! haha.
                              als je in die prijs klasse moet kiezen was ik voor een dn 3500 of de pioneer 800 gegaan!
                              en dat 2 nummers tegelijk afspelen met 1 cd... is grappig, gebruik je lekkerlijk nooit!!! en als je het wilt gaan gebruiken zou ik het eerst alles goed bekijken en 100x proberen, want das best lastig, haha.
                              succes!
                              ik heb hier eventueel wel een 800 over...

Comment

Working...
                              X