Announcement

Collapse
No announcement yet.

Numark KMX02 Karaoke Mix Station with Key Change

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Numark KMX02 Karaoke Mix Station with Key Change

Heeft iemand ervaring met dit ding?
    Kan iemand me vertellen hoe goed de Equalizers kunnen killen op dit ding?
    En wa hij zou gaan kosten in Nederland want dat kan ik nergens vinden.

Ik zelf werk met hetzelfde principe maar dan van USBlaster en ik weet dat Numark veel beter is (duhh )

Ik hou van compact

Dit ding is pas net uit dus hoeveel ervaring denk je dat mensen hebben met dit ding? Weinig inderdaad. Of er zou een beta-tester op ons forum actief moeten zijn.

Numark is wat mij betreft een B-merk, zeker voor wat betreft dit soort creaties. Dat voorop gesteld.

Eq voor master: 3-voudig +/- 12 dB fixed freq: 13 kHz, 1 kHz, 70 Hz
    Eq voor mic's: 2-voudig +/- 12 dB fixed freq: 10 kHz, 100 Hz

Geen eq voor cd???? Wat is er eigenlijk in te stellen aan de "echo"? send, return, reverb-time, delay, mix? Zijn geen potmeters meer over.

En wat is CD + G nu weer voor iets. Iets met graphics, maar wie het weet mag het uitleggen. Zal toch iets via de video-out uitgestuurd moeten worden. DVD's lust ie niet. En in hoeverre zijn er (nederandse) karaoke titels beschikbaar in dit formaat?

Ben ook erg benieuwd naar de klank van die keychanger....

Zomaar even wat vragen die in me opkomen....

Comment

Ik neem aan dat er wel een eq voor de cd is, hoe moet je anders mixen :(

Comment

Waar zie je die op het plaatje dan?

Comment

waarvoor wil je killen?

op zang killen is een absolute no-go!!!

je zult alleen killen als je een plaat wilt overmixen omdat je bijv een bass loop van een andere plaat wilt invoegen en zodoende de bass van die ene plaat eruit wilt halen

maar ik meen te zien als ik goed kijk dat er op 3 mic kanalen een simpele 1 pot meter toon regeling zit

1 knop voor de gain
          1 knop voor de klank kleur

verder een 3 toons regeling op de master

wat wel handig is is die key control zo kun je in een andere toonhoogte zingen en zit je niet vast op een toonhoogte waar de zanger niet bij zou kunnen komen

wat ik me wel afvraag hoe ze dat doen zal denk ik software matig gaan en hoop dat dit een beetje aan te horen is!

Comment

Ik zie inderdaad geen cd eq. dan heb ik hier weinig aan

Comment

Ik zie hem ook niet ...

Het lijkt me eerder dat de EQ (voor de master) er op zit om in een willekeurige ruimte op een divers scala aan apparatuur "normaal" te kunnen klinken... +/- 12 dB daar kom je niet ver mee...

Echt een Karaoke bak dit, voor DJ mix-werk niet echt interessant.

Maar als je een Karaoke wedstrijd wil houden, en ook normale muziek tussen door gemixt - snelle crossfades dus ;) - is dit wellicht een leuke totaal-oplossing...

Zeker gezien de CD+G ondersteuning - voor wat ik kan vinden laat dat de songteksten zien tijdens het afspelen van de muziek ...

Ik heb alleen niet echt ontzettend veel vertrouwen in dit apparaat, komt nog eens bij dat Karaoke-DVD's populairder zullen zijn omdat je dan ook de clip kan zien :)

Comment

Working...
              X