Announcement

Collapse
No announcement yet.

denon dn-x 1500 ervaringen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• denon dn-x 1500 ervaringen?

Wat vinden jullie van de mixer vergeleken met een djm 600 pioneer?

Re: denon dn-x 1500 ervaringen?

Originally posted by spinningmadness
    Wat vinden jullie van de mixer vergeleken met een djm 600 pioneer?
    Mooie van de denon is de LCD scherm..echt op een mooie plekkie!! lekker korte fades voor de rest zijn ze gelijkwaardig in mijn optiek.
    Qua sound hmmmm ik vind de "club" sound van de DJM-600 wel aardig moet ik zeggen.

Comment

denon leuke tafel alleen jammer en dat vindt altijd van denon dat alles zo dicht op elkaar zit zal een kwestie van wennen zijn maar marcel is en blijft stilletjes pioneer minded :cry:

maar heb er laatst mee gespeeld (niet diepgaand) maar opzich leuke tafel die het niet onderdoed aan

goede x-fader zitten nu een ultra lichte fader

algeheel leuke tafel hoor!

Comment

plus als er updates zijn zit er een usb aansluiting in waarmee je em kunt veranderen van instellingen.
        Dit laatste is erg handig.
        Een probleem bij de pioneer is dat je cue volume meegaat met het master volume en dit laatste is niet handig kan ik jullie vertellen.
        Als je in een club bent moet je de master behoorlijk open zetten wil je wat kunnen horen in je headphone.

Comment

Originally posted by spinningmadness
          Een probleem bij de pioneer is dat je cue volume meegaat met het master volume en dit laatste is niet handig kan ik jullie vertellen.
          Hmmm je hebt het over de DJM-600?! heb je het over de gain of echt master volume?

Comment

ik heb het denon mixertje thuis staan, en ben er echt zeer tevreden mee! zitten leuke effecten op! (instellen enzo moet je wel ff doorhebben) maar je kan de hele tafel totaal naar je eigen hand zetten! hoe je faders reageren en je eq enzo, faders gaan super! en je heb geen master fader die je perongeluk kan aanraken, (niet dat dat ooit gebeurt maar toch) ik ben er zelf zeer tevreden mee! alleen de sampler moet je wel de handleiding voor raadplegen eer je die snapt, maar als je het door hebt zitten daar ook weer super leuken affecten op enzo!
            zeker een aanrader! en helemaal voor de prijs!
            het enige nadeel vind ik dat hij volledig digitaal is, maar je kan er niks digitaal insturen wat bij de pioneer djm 800 weer wel kan (maar vergelijk de prijzen maar, dat kan het ook wel zijn)

Comment

paar keer mee gedraaid, heb hem simpel gebruikt. niet de "trucs" ondekt ofzo,

effecten e.d niet uitgeprobeerd. niet echt diep op ingegaan,

en idd, je headphone vol. moet aardig open staan;)

wat me wel opviel, dat je FEL in het rood kon draaie zonder dat je misvorming hoorde.

ik draai netjes in het groen/oranje, komt de baas.. draaid em vol open;)

geen misvorming.
              --
              je vraag, vergeleken met een djm 600..

djm 600 vind ik overzichtelijker, bij die denon zitten enorm veel knopjes en kleine schakelaartjes.

als ik zou mogen kieze..... *denk, denk* Pioneer:)

Comment

Working...
              X