Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer cdj 100

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pioneer cdj 100

eey,

ik vroeg me af wat jullie meningen zijn over de Pioneer cdj-100,
    ik kan namelijk 2 cdj's kopen voor de prijs van 150 euro... terwijl ze in de winkel 300/400 euro per stuk zijn...
    dus wat zijn jullie meningen hierover?

leuke instap speler van pioneer jaren met plezier mee gedraaid!

Comment

direct aanschaffen! als jij t niet doet wil ik ze wel halen ;)
      er zitten wel een aantal minpuntjes maar die zijn zeer makkelijk te maken, dat zijn dat de play en cue knop vast gaan zitten als ze wat ouder zijn, maar voor 16 cent bestel je die knopjes bij pioneer benelux, en als je beetje handig bent zet je die er zo in, of je kan altijd die knopjes ergens anders erin laten zetten, en het potmetertje van je jog wheel slijten ook langzaam, (deze gebreken gaan ze pas echt vertonen als ze al even goed zijn gebruikt) maar verder zijn het top cd spelers! ze speler zo goed als alles en er zitten hele bruikbare effecten op!
      zeker een aanradertje!

Comment

Voor mij waren dit ook mijn eerste serieuze spelers. Heb ze enkele jaren intensief gebruikt en eigenlijk nooit geen problemen mee gehad, Jogwheel voelt degelijk aan, instant start doet wat het beloofd en het ding zit stevig in elkaar. Heb ze één keer preventief laten schoonmaken en dat bleek ook wel nodig volgens de dealer. Enige reparatie die ik uit heb laten voeren was een defecte eject-knop. Gebeurde gelukkig thuis en niet op klus :roll:

Voor dat bedrag is het zeker interessant, maar ga ze wel bekijken en testen. Zijn ze van een bedroom-dj, dan direct doen. Maar zijn ze gebruikt door een grote drive-in bekijk ze dan eerst eens goed en vraag of je m even ter plekke kunt testen. Zeker oppassen met "ex-rentals". Als ze al niet meer de moeite zijn om te verhuren dan zeer waarschijnlijk ook niet voor jou.

Comment

Ze zijn niet erg uitgebreid maar opzich super spelers. De functies die erop zitten zijn gewoon goed en doen wat ze moeten doen. Ga af en toe met een grote drive-in hier uit de buurt mee en die hebben ook deze spelers.

Dus ik zeg voor deze prijs zeker doen!

Originally posted by T-Nuzz
          Voor dat bedrag is het zeker interessant, maar ga ze wel bekijken en testen. Zijn ze van een bedroom-DJ, dan direct doen. Maar zijn ze gebruikt door een grote drive-in bekijk ze dan eerst eens goed en vraag of je m even ter plekke kunt testen. Zeker oppassen met "ex-rentals". Als ze al niet meer de moeite zijn om te verhuren dan zeer waarschijnlijk ook niet voor jou.
          Hou dit wel echt even goed in de gaten!

Comment

Ik heb er zelf 1 werkt prima. Neem hem zelf overal mee naar toe en blijft heel. En waar ik wel eens draait staan der ook 2 zijn ook goed. Ik mis wel de functies zoals hot cue die verdraaid handig zijn.

Comment

Hey, ik ben van plan om (waarschijnlijk) een Pioneer CDJ-100 aan te schaffen. Ik vroeg me alleen af, kan je hier ook mee loopen? Of moet je dan de hele tijd het jogwheel gaan spinnen? Wat natuurlijk niet mooi klinkt...

Bedankt.

Comment

Voor zover ik weet heeft de 100 deze nog niet :( de 200 wel.

edit: Heb ze even op google afbeeldingen ingetypt en kan geen loop knopjes vinden

Comment

De cdj100 is gewoon een cd speler met een jog en een pitch. Zitten 3 effectjes op maar die stellen niet veel voor. Anders is er de Denon 1000 nog die kan een stuk meer en met die pitchbend gaat eht mixen erg makkelijk. Nadeel van die Denon is vergeleken met de Pioneer is dat Denon veel meer onderhouds beurten nodig heeft.

Comment

Re: Pioneer cdj 100

Blijft een geweldig toestel:D Haha.. jammer dat het nu voortaan erg gedateerd is

Comment

Haha ja, hij heeft nu zo onderhand zijn beste tijd wel gehad!

Hoewel ik nog regelmatig de cdj 200 gebruik, en moet zeggen: Blijft ook een lekker spelertje! (liever dan de 400)

Comment

Idd,, heb ook liever de 200 dan 400.

Maar nog ff over de CDJ-100, je moet ze zeker doen voor 150 euro. Tenminste, als ze in goeie staat zijn natuurlijk! Je krijgt er dan zeker geen spijt van..

Comment

Originally posted by Bramm14";p=" View Post
                          Maar nog ff over de CDJ-100, je moet ze zeker doen voor 150 euro. Tenminste, als ze in goeie staat zijn natuurlijk! Je krijgt er dan zeker geen spijt van..
                          Gezien de datum van de startpost denk ik dat deze persoon al lang een keuze heeft gemaakt.  :wink:

Comment

die mogen nu 70 euro kosten hahahaha

Comment

cdj 100 - lezen die al cd's?

Comment

Working...
                              X