Announcement

Collapse
No announcement yet.

Aankoop dubbele cd speler

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Aankoop dubbele cd speler

Jow, ik ga mij binnenkort een nieuw cd spelerke aanschaffe :) mijn budget is 600€, ik d8 aan de SYNQ CDX-2, die heeft nog veel opties en heb hem eens gebruikt en viel nog goed mee :) mss raden jullie mij iets anders aan?

grtz,

DJ Rolex

vindt de jogwheel erg onrustig spelen ;)

Comment

hmm, is mij niet opgevallen eerlijk gezegd maja, soms geen idee van wat ik dan beter zou kunnen kopen voor dezelfde prijs? :)

Comment

Misschien eens kijken voor een tweede hands CMX-3000 of 5000 van Pioneer? Moeten voor dat geld wel te vinden zijn.

Comment

heb nog even gekeken op een ander pro dj forum en daar zeggen ze hetzelfde zeer onrustig op bewegingen van de jogwheel hoeft natuurlijk niet zo te zijn dat je m daarom niet koopt maar kijk en vergelijk iig voordat je iets koopt!

Comment

jep mijn broer verkoopt zijn CMX3000 voor 600€, is helemaal nog ni veel gebruikt ma ik twijfel omda ik liever iets nieuw koop :)

grtz

Comment

Originally posted by djrolex
              jep mijn broer verkoopt zijn CMX3000 voor 600€, is helemaal nog ni veel gebruikt ma ik twijfel omda ik liever iets nieuw koop :)

grtz
              Je twijfelt tussen een SYNQ en een Pioneer?

Mijn tip, ga toch voor die Pioneer. Heb je veel meer plezier van lijkt me...

Comment

En flink afdingen natuurlijk :wink:

Comment

Working...
                X