Ik ben opzoek naar een mixer met een gelikt uiterlijk (het liefst zilverkleurig), het budget dat ik te besteden voor deze mixer ligt rond de 150 euro. Het liefst een beetje een goede degelijke mixer ook. Hebben jullie tips, suggesties?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mixer
Collapse
X
-
Daar ben ik het niet mee eens. Men kijkt meestal wel eerst naar specs en als daar een paar producten uit naarvoren komen, kiest men dan vaak voor uiterlijk.
Naar mijn ervaringen van mensen die nieuwe dingen kopen kijk je toch echt wel naar de kwaliteit van een product, anders kan je bij wijze van het geld ook gewoon weggooien (als het je toch niks uitmaakt of het na een paar weken kapot is).
Maargoed; kijk een naar bijvoorbeeld een JB-Systems MX 4 MKII (€ 175) of een American Audio Q-D6 (€ 153). Voor €150 kun je natuurlijk niet supermengpanelen krijgen, maar als het je om het uiterlijk gaat maakt dat niet uit.
No hard feelings ;)
Comment
-
Originally posted by Ra_verDaar ben ik het niet mee eens. Men kijkt meestal wel eerst naar specs en als daar een paar producten uit naarvoren komen, kiest men dan vaak voor uiterlijk.
Naar mijn ervaringen van mensen die nieuwe dingen kopen kijk je toch echt wel naar de kwaliteit van een product, anders kan je bij wijze van het geld ook gewoon weggooien (als het je toch niks uitmaakt of het na een paar weken kapot is).
Maargoed; kijk een naar bijvoorbeeld een JB-Systems MX 4 MKII (€ 175) of een American Audio Q-D6 (€ 153). Voor €150 kun je natuurlijk niet supermengpanelen krijgen, maar als het je om het uiterlijk gaat maakt dat niet uit.
No hard feelings ;)
Comment
-
En dat is nou de fout waar alle beginnende djs maken zo dacht ik ook, maar na enige ervaring is mijn advies.....koop gelijk een goede mixer, want dat is het hart van je kunsten.....ik had de DJX700 binnen 6 mnd verkocht damn wat was dat een brak ding!! nu een djm-400 daarvoor in de plaats (met minder schuifjes, mini uiterlijk ed) maar wat dat ding kan!!!!
"nope" koop gelijk een goed degelijk ding dan ben je gelijk klaar!
Lees aub de specs....en idd goed-koop is duur-koop.
Okay....als je geen stuiver te makken hebt kan ik mij voorstellen dat je dan genoegen neemt met minder, maar verwacht er niet zoveel van!
Comment
-
Originally posted by XtravagancaIk had het even over beginners, in mijn begin periode keek ik altijd de plaatjes en bekeek nooit de specs van een product.
Comment
Comment