Announcement

Collapse
No announcement yet.

Frankfurt... Music Messe???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Frankfurt... Music Messe???

ej vrienden,

zoals jullie weten komt eind maart er weer aan..
    en dat staat voor de muziek wereld altijd in het teken van Frankfurter Music Messe..!!!!
    zijn er nog meer mensen die daar naartoe gaan ??

Greats.. Dj Deloitte..

dit jaar niet

ben je al eerder geweest

mijn ervaring leert trek er maar 3 dagen voor uit ;)

Comment

klopt

het is idd wel verstandig om er meerdere dagen voor uit te trekken.. vorige jaren ben ik maar een dag geweest.. dit jaar ga ik 2 dagen.. word zooo lauww !! iedereen moet gaan.. die hart voor muziek heeft..

Gr. Deloite

Comment

Helaas, zit helemaal vol dat weekend... (yeah, right!!)

Gaat niet lukken dit jaar

Comment

Dit jaar gaat niet lukken, maar ik wil er zeker een keer heen! :idea:

Comment

waarschijnlijk weten heel veel lui niet eens wat de music messe inhoud,
            vandaar dat ik even een korte uitleg geef..! het is een beurs met ALLES op het gebied van licht en geluid.. dit word gehouden in de messe in frankfurt..! de beurs bestaat meestal uit 9 tot 11 zalen.. iedere zaaloppvervlak is varierend van 4 tot 6 voetbalvleden groot..!! er is dus genoeg ruimte om vanalles te demonstreren enz. ook zijn er buiten tenten opgezet.. waar onderanderen show's worden gehouden voor geluidssets te promoten.. er zijn podia's volgebouwd met speakers en licht die een duidelijk beeld geven over wat het kunnen van deze apparatuur is..! er worden van allerlei nieuwe snufjes geintroduceerd die over een tijdje op de markt komen..

hoop mensen een beetje een duidelijk beeld te hebben gegeven ! en ik ga me zeker vermaken die 2 dagen (A)(A).. overal slijmbekkend langs lopen :P en uiteraard heel lang blijven staan van de stent van PIoneer!!.. en JBL uiteraard ;)

Gr. Deloitte

Comment

Misschien leuk als je wat foto's kan maken en hier posten ????? :idea:

Comment

heb toen een scan gezien die bijna net zo klein was als m'n printer maar die door lenzen van voor in de zaal haarscherp naar achteren bundelde

koste wat maar wat een dingen

jbl heeft idd altijd een grote stand en er zullen weer genoeg nieuwe dingen en demo's gegeven worden over de gehele beurs

het is giga druk dus even lekker rustig kijken is er vaak niet bij (zeker bij de grote stands) ook het reizen tussen de hallen is een indruk op zich

Comment

mensen..

ik ga zeker foto's maken.. en die hier dan posten. !!
                  zodat jullie nog een beetje mee kunnen genieten:P van hetgeen wat jullie allemaal dit jaar missen (A) verheug me erg op de stent van pioneer, jbl en delta:P wat hadden die gasten van delta vorig jaar mooie producten man..!! 21 " basskasten :P d8 dat ddat hokje.. helemaal uitelkaar viel !!

maar goed.. ik hou jullie op de hoogte !!

Vr. Gr. Deloitte

Comment

Working...
                  X