Ik wil graag een goede draaitafel kopen, voor een goede prijs. Een vriend van mij raadde de OEM-draaitafel van omnitronic aan. Maar wat zijn nou echt de dingen waar ik op moet letten bijeen draaitafel? En kun je alle draaitafels aansluiten op je laptop zodat je je eigen sets op kan nemen?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Draaitafel
Collapse
X
-
Van draaitafels weet ik niks. Maar ze hebben allemaal een uitgang die je via een mengpaneel of versterker op je laptop aan kan sluiten. Rechtstreeks zou ik niet doen. Passie fop passief dan klinkt het erg zacht en dus slechte kwaliteit.
Over waar op te letten bij een platenspeler kan ik niks zeggen. Ikdacht alleen dat er wel iets stond op aboutdj.nl maar dit weet ik niet meer zeker.
-
Originally posted by jobbieboyVan draaitafels weet ik niks. Maar ze hebben allemaal een uitgang die je via een mengpaneel of versterker op je laptop aan kan sluiten. Rechtstreeks zou ik niet doen. Passie fop passief dan klinkt het erg zacht en dus slechte kwaliteit.
Over waar op te letten bij een platenspeler kan ik niks zeggen. Ikdacht alleen dat er wel iets stond op aboutdj.nl maar dit weet ik niet meer zeker.
@jobbieboy: wat is een passie fop??
als je alleen wilt opnemen zou je ook kunnen kiezen voor een usb draaitafel
Comment
Comment