Announcement

Collapse
No announcement yet.

Frankfurt... Music Messe???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Frankfurt... Music Messe???

Damn.. nog een weekje.. dan zit ik met mijn kont in frankfurt.. alles is al geregeld.. kaarten voor de 2 dagen.. hotel, fruhstuck (A):P uiteraard na de eerste avond.. een feest bouwen in de stad zelf :P haha, heb er goed zin in..! fotocamera uiteraard neit vergeten..

Greatssss

2e topic?

Comment

ow, die 2e topic was niet de bedoeling..!

maare ik ben weer terug. en wat was die beurs Vett zegg!! damn.. zoww veel gezien. uiteraard de stent van pioneer als uitblinker.. want stonden daar veel dvd's zeg.. uiteraard waren er ngo veel meer stenten, Denon, Nunmark enz enz, maar dat zijn niet mijn spelers:P geef mij maar zo'n grote draaischrijf:P voor de vynl.. dit alles was in hall 5. eerste dag heb ik rond gelopen in hal 8 en 9, daar is licht, en geluid.. dus licht van lasers. tot movingheads.. uiteraard stond daar weer heel vett spul tussen.. heb met mijn broertje lang gestaan bij stent van Pearl.. waar een neiuwe lichttafel was. hij is lichtman bij di-rect, en ilse de lange, enz enz. wat mij erg aansprak was waren de neiuwe sets van JBL.. wat een mooi geluid komt daar uit zeg.! ook had behringern een neiuwe mixer.. de 4000 zag er netjes uit. mooi duideijk scherm enz. in het midden. dan waren er buiten, over 4 pleinen verdeed. daar werden de speaekrs gepresenteerd. dus nieuwe line array's enz. was een podium van HK audio.. Man wat kwam daar een geluid vanaf zeg,.. ook was er in een grote witte tent de geluidssets van Ev en Dynacord.. die set van dynacord klonkt egt.. Perfect!! stonden elke x bands te spelen enz. en dit alles werd gemixt door een Midas Mengtafel. een van de Top Tafels!

Dusss. veeeel te veel egzien, en egt te veeeel om allemaal op te noemen, ik moet nog ff kijekn hoe ik de foto's hier op dit forum krijg.. heb er wel genoeg gemaakt..! maar voglende jaar egt een aanraden om zoiezo ook te gaan..!!

Gr. Deloitte

Comment

Working...
      X