Announcement

Collapse
No announcement yet.

Versterker op accu?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Versterker op accu?

Bestaan er ook versterkers op accu? Dus die je oplaad en daarna geen stekker meer in hoeft.
    Zoja kan iemand mij een link geven waar ik er wat(een) kan vinden?

Ik weet niet hoe groot jeh et wil hebben maar je zou kunnen kijken of je wat kan met een autoversterker met daarbij een accu van ik zeg maar wat een boormachine ofzo of misschien zijn daar ook wel betere opliossingen voor

Comment

Een autoaccu, een loodaccu. Maar waar is het dan voor?

Comment

De meeste accu's leveren geen 220-240 V, maar slechts een fractie daarvan, dus je zal je versterker moeten uitzoeken op hoeveel Volt ze nodig hebben.
        Kijk eens rond op websites voor "Car-tuning" en zo ...
        Er zijn legio versterkers die werken op lagere spanning dan net-stroom, maar je zal hoe dan ook externe accu's nodig hebben ;)

Jaren geleden zag ik een vrij grote houten doos - 45x15x30 ongeveer - waar iemand een autoradio/CD-speler en een aantal accu's geintegreerd had, met wieltjes eronder !

Een versterker met ingebouwde accu heb ik echter nog nooit van gehoord :)

Comment

geen versterker alleen, wel een speaker met versterker en evt zender ingebouwd,

genaamd de Fohhn FP2Pro te koop bij HEUFF SOUND & VISION MAARSBERGEN

Comment

Een vriend van me heeft net een nieuwe installatie in zijn auto ingebouwd, 3000 voor een versterker(voor in zn auto :!: :?: )
            Staat op iets van 4 accus (ok er staan ook tvs bij maaja:P)

Comment

Ik ken alleen gitaar versterkers met accu, maar een pa amp wordt moeilijk... vraagt te veel... moet een arregraat voor hebben

Comment

Working...
              X