Announcement

Collapse
No announcement yet.

pioneer cdj 1000 mk4,

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• pioneer cdj 1000 mk4,

ik heb van verschillende personen via via via begrepen dat hij in ontwerp en probeer fase is..
    :roll: :P :P :P
    Pioneer wilt er niks over zeggen, dus miss iemand hier die iets kan verklappen? :idea: :idea:

Stephanie...? :D

Comment

marcel zegt niets 8)

Comment

Blijf dromen....

Comment

Originally posted by Stephanie!
          Blijf dromen....
          Haha ik kon het altijd proberen natuurlijk :P

Maar zou vetjes zijn :D

Comment

Dat duurt nog wel ff denk ik! De Mk3 is nog niet eens zo gek lang uit. Niet echt slim.. eerst ervoor zorgen dat de meeste overgestapt zijn op de mk3 (en dat zijn ze nog lang niet :P ) en dan pas een mk4 uitbrengen dat mensen daarop kunnen overstappen.. En dus niet in 1 keer van de mk2 naar de mk4 want dan loop je geld mis ;)

Maargoed... Wat denken jullie dattie meer kan?

I guess... Effecten? :P

Comment

3D display?:P lol

Comment

Koffiezetten??

Oh en er zit aan de onderkant een ballenkrabber, hoef je dat zelf niet te doen. (Voor de dames is dit onderdeel te vervangen met een nagelvijltje)

Comment

whehe zou wel relax zijn :lol: de hele nacht aan die krabber :oops:

Comment

Originally posted by DJ-Denvo
                    whehe zou wel relax zijn :lol: de hele nacht aan die krabber :oops:
                    Zucht... viespeuk :twisted:

Comment

Nee, maar ff serieus... Wat denk je dat er echt op zal komen?

Ik denk meerdere effecten, mooiere display, ander kleurtje misschien... Maar ik weet niet echt wat er nog beter zou kunnen :D

Comment

ik denk zelf dat het even gaat duren...De meest vervelende denk ik van de MKIII is de MP3 Wave...die laad hij pas bij het afspelen..nou ja ik doe bijna niets met MP3 dus maakt mij voor de rest niet zoveel uit..maar dat is in mijn optiek de enige Mod. voor de rest zal de concept 100% zo blijven..
                        dus MK4 gaat even niet komen heb ik het idee
                        oja misschien nog de geheugen(kaart) compatibel maken met oudere versies

Comment

de ultieme cd spelers..

ALLE functies uit het verleden in 1 apparaat doen, en toch zorgen dat het snel blijft.. ( de 800 Bijv. is afentoe te traag vind ik.. door zijn functies )

maja, dan is pioneer erg dom als ze dat zullen doen;)
                          --
                          ik zou bijgod niet weten wat voor functies de pioneer nogmeer zou moeten krijgen.. display veranderen.. ja okey:P maar geeft weinig toevoeging voor het gebruik niet??

miss een optie dat de Platter meedraaid in vinyl mode?

Comment

Originally posted by Tomazos
                            Nee!!! aub niet!!! dat is zo denon!!!waarom zou die moeten draaien dan?! er aankomen heeft geen zin want dan kan je met pitchbend knopjes de boel weer recht zetten wat strager werkt....hmmmmm nee ik vind het echt prima zo!!

Comment

Originally posted by DAY-ONE
                              Originally posted by Tomazos
                              Nee!!! aub niet!!! dat is zo denon!!!waarom zou die moeten draaien dan?! er aankomen heeft geen zin want dan kan je met pitchbend knopjes de boel weer recht zetten wat strager werkt....hmmmmm nee ik vind het echt prima zo!!
                              /agree: meedraaiende platter is leuk voor vinyl feeling maar werkt niet relaxt.

Comment

Working...
                              X