Announcement

Collapse
No announcement yet.

pioneer cdj 1000 mk4,

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

mk3 is net uit zo snel gaat er echt geen mk4 komen misschien krijgt ie wel een andere naam

weet ik veel
    de dvj1000 heeft btw al wat functies die ze bij een vervolg zeker gaan gebruiken op de
    "mk4"

Comment

Originally posted by DAY-ONE
      Originally posted by Tomazos
      miss een optie dat de Platter meedraaid in vinyl mode?
      Nee!!! aub niet!!! dat is zo denon!!!waarom zou die moeten draaien dan?! er aankomen heeft geen zin want dan kan je met pitchbend knopjes de boel weer recht zetten wat strager werkt....hmmmmm nee ik vind het echt prima zo!!
      Dan doen ze daarvoor tog gewoon een on/off switch? Iedereen blij ;)

Comment

Toch ben ik wel nieuwschierig naar de eventuele functies op de mk4,

Maar ze mogen nog wel even wachten met uitbrengen, zal je net zien.. koop ik ent de cdj-800 mkII (in mijn ogen niet veel minder dan de 1000 mkIII) en dan komt de mkIV met te gave nieuwe functies

Comment

MK4 met een nog zwaarder jog wheel zal nog relaxter zijn.

Comment

nog zwaarder:P,

vind het wel best zo..
            maja, ALS de mk4 er komt.. vraag ik me af wat voor nieuws ze daarna willen bedenken..

Comment

oeps verkeerd berichtje ,

maar ik weet nog niks van de pioneer cdj1000mk4 en daar gaat pioneer echt niks over loslaten ze hebben nog te weinig cdj1000 mk3 verkocht gewoonweg omdat de mk2 nog steeds goed genoeg is en de enige bijkomstigheid mp3 is waar alle dj's niet echt een behoefte aan hebben vanwege het al 10 jaar branden van gewone cds en niet in elke club mp3 cd spelers te vinden zijn.

Comment

Originally posted by job20

maar ik weet nog niks van de pioneer cdj1000mk4 en daar gaat pioneer echt niks over loslaten ze hebben nog te weinig cdj1000 mk3 verkocht gewoonweg omdat de mk2 nog steeds goed genoeg is en de enige bijkomstigheid mp3 is waar alle DJ's niet echt een behoefte aan hebben vanwege het al 10 jaar branden van gewone cds en niet in elke club mp3 cd spelers te vinden zijn.
                idd de mk2 is nog steeds DE speler die je overal tegen komt

mp3, andere beeldschermen en de jog adjuster zijn wel de enigste dingen die echt veranderd zijn

denk dat net zoals ik zij als bij de dvj1000 er een andere loop functie bij op zou komen
                maar zou het leuker vinden als we meer de dvj zouden tegenkomen in de discotheken draaien met beeld en geluid geeft toch een totaal andere demensie aan het draaien op zich

Comment

Als ik heel eerlijk mag zijn vind ik de wave (100 dots 90mm length) veel beter dan de 50 dots 60mm length van de mkII...in elk geval is het idd het zelfde..qua concept

Comment

Originally posted by marcello
                    Originally posted by job20

maar ik weet nog niks van de pioneer cdj1000mk4 en daar gaat pioneer echt niks over loslaten ze hebben nog te weinig cdj1000 mk3 verkocht gewoonweg omdat de mk2 nog steeds goed genoeg is en de enige bijkomstigheid mp3 is waar alle DJ's niet echt een behoefte aan hebben vanwege het al 10 jaar branden van gewone cds en niet in elke club mp3 cd spelers te vinden zijn.
                    idd de mk2 is nog steeds DE speler die je overal tegen komt

mp3, andere beeldschermen en de jog adjuster zijn wel de enigste dingen die echt veranderd zijn

denk dat net zoals ik zij als bij de dvj1000 er een andere loop functie bij op zou komen
                    maar zou het leuker vinden als we meer de dvj zouden tegenkomen in de discotheken draaien met beeld en geluid geeft toch een totaal andere demensie aan het draaien op zich
                    die dvj is echt de GROOTSTE flop geweest,
                    ben nog geen 1 dj tegen gekomen die het met beeld en geluid doet,
                    ja in spanje.. maar ook niet professioneel ofzo, gewoon dvd's draaien met een switcher ertussen,

lijkt me zelf wel vet om aan te schaffen (dvd's) maar is te weinig animo voor denk ik..

Comment

Het wordt niet veel gedaan, maar het lijkt me zelf wel cool om te doen. Het is alleen dat het veel te duur is en bij veel mensen het ook in hun hoofd zit dat een DJ de muziek doet en een VJ (of misschien LJ) de video.

Comment

Ik geloof dat DJ Stephanie er ook mee draait althans dat staat op d'r website...

Ben een tijdje terug naar Marcel woods geweest in de lichttoren in Ehv. daar maakte alleen de VJ er gebruik van.
                        Ik denk persoonlijk dat het gross er nog niet aan toe is... Het draaien op zich is al een stukje makkelijker geworden doordat de apparatuur het makkelijker maakt maar video erbij mixen kan wellicht net iets te veel zijn voor erbij. Het kan echter wel enorm cool zijn kijk hier maar naar:

DJ Second Nature DVJ-1000 Demo

Comment

Je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk met deze uitspraak!

nog geen 1 DJ tegen gekomen die het met beeld en geluid doet,
                          Dat ligt waarschijnlijk aan je belevingswereld......

Comment

Originally posted by Stephanie!
                            Je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk met deze uitspraak!

nog geen 1 DJ tegen gekomen die het met beeld en geluid doet,
                            Dat ligt waarschijnlijk aan je belevingswereld......
                            hoezo belachelijk?
                            het zou voor een groep dj's een uitkomst wezen die WEL dvd's hebben..
                            zelf ben ik het nog NOOIT tegen gekomen,kan ook zijn dat ik in een boeren omgeving woon zonder "moderne" clubs.. ligt idd aan mijn belevings wereld.. maar nog nooit tegen gekomen.

Comment

hoezo belachelijk?
                              Omdat je om te bepalen of iets een flop is moet je de doelstellingen van het product kennen, de doelstellingen van de fabrikant en de definitie van de gebruikersgroep zou moeten weten. Om nog maar te zwijgen over de kennis van het product.... Die heb je niet.

zou voor een groep DJ's een uitkomst wezen die WEL dvd's hebben..zelf ben ik het nog NOOIT tegen gekomen,kan ook zijn dat ik in een boeren omgeving woon zonder "moderne" clubs.. ligt idd aan mijn belevings wereld.. maar nog nooit tegen gekomen.
                              Het gaat om een nieuw medium waar nieuwe content voor vereist is. Niemand heeft dit zomaar ergens op de plank liggen. Dat was ook het geval bij de eerste cd-speler. Inmiddels is er voldoende content en mogelijkheden om hier creatief mee te zijn.

Wat betreft belevingswereld, hiermee doel ik niet op de door jou omschreven "boerenwereld", maar meer op je kennis van de industrie waarin je je begeeft, daarin is genoeg bekend over DVJ, de mogelijkheden en het gebruik....

Comment

Ik denk dat je behoorlijk populair kunt worden als je het video mixen goed beheerst en je draait in kroegen/discotheken/op parties waar ze er optimaal gebruik van maken.

Comment

Working...
                                X