Originally posted by susumu
Announcement
Collapse
No announcement yet.
pioneer cdj 1000 mk4,
Collapse
X
-
Veel parties gebruiken al schermen en VJ's dus waarom geen DJ die met video's mixt...
Kroegen heb je in alle soorten en maten... er zijn in Eindhoven redelijk wat kroegen waar ze 2 x technics platenspelers en 2 x Pioneer CDJ1000's hebben staan. Het zal inderdaad niet voor alle kroegen haalbaar zijn maar de wat meer dance café's zeker wel.
Comment
-
Daarentegen is het wel een soort van parade paardje van Pioneer welke ook dik twee keer zoveel kost als een CDJ1000 bijvoorbeeld. Dus kunnen ze niet verw8en dat ze die net zoveel gaan verkopen...
Hoe lang is die DVJ eigenlijk al op de markt? 2 jaar ofzo? en hoe lang de CDJ1000 ?
Comment
-
Originally posted by YOguMMaar ik denk dat iniedergeval een doelstelling van Pioneer is, is dat de producen goed verkopen. En in mijn opzicht is de pioneer DVJ toch wel een van de minst verkochte producten (correct me if i'm wrong)
De duurste Mercedes SLK cabrio wordt minder verkocht dan de Mercedes Vito, maar toch is het zeker geen geflopt product.
Comment
-
Op porfessionele evenementen zie je nogsteeds de computers en de laptops het licht en de vj beelden het werk doen. Maar als all round Dj zal ik graag kennis willen maken met dit medium. Je ziet in veel discotheken tegenwoordig al plasma schermen en schermen met die projectors er op met foto's of tmf gemute er op staat. Dus is het eigenlijk haal baar als je de pioneer producten aanschaft. Volgens mij heb je ook 3 kleinere beeldschermen nodig als visuele monitoren en een cdj1000 mixer als ik me niet vergis. Als de show er mooier van word dan is mijn mening dat het zeker gebruikt moet worden.
Comment
-
Originally posted by dj_joeyOp porfessionele evenementen zie je nogsteeds de computers en de laptops het licht en de vj beelden het werk doen. Maar als all round DJ zal ik graag kennis willen maken met dit medium. Je ziet in veel discotheken tegenwoordig al plasma schermen en schermen met die projectors er op met foto's of tmf gemute er op staat. Dus is het eigenlijk haal baar als je de pioneer producten aanschaft. Volgens mij heb je ook 3 kleinere beeldschermen nodig als visuele monitoren en een cdj1000 mixer als ik me niet vergis. Als de show er mooier van word dan is mijn mening dat het zeker gebruikt moet worden.
En ja, de DVJ is een absoluut top klasse machine en dus niet voor iedereen bereikbaar.
Comment
-
Originally posted by djtnoxHemmm, is er nou echt niemand bij geweest?? Volgens mij Sensation White 2 jaar geleden...
Nog een leuk weetje, het geluid bij Sensation is mono (want de speakers hangen in het midden. DVD kent (heel vereenvoudigd) 3 sporen. 1 voor beeld (hierop stonden de visuals), en twee voor geluid. 1 geluidsspoor (R) werd voor de audio van de intro's gebruikt, de andere (L) bevatte een timecode en ging naar naar de lichtregie om perfectie synchronisatie te krijgen.
Comment
Comment