Announcement

Collapse
No announcement yet.

pioneer cdj 1000 mk4,

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by susumu
    Ik denk dat je behoorlijk populair kunt worden als je het video mixen goed beheerst en je draait in kroegen/discotheken/op parties waar ze er optimaal gebruik van maken.
    Ik denk dat het in kroegen en parties wel een dure aangelegenheid gat worden dan of ben ik nu mis?

Comment

Veel parties gebruiken al schermen en VJ's dus waarom geen DJ die met video's mixt...

Kroegen heb je in alle soorten en maten... er zijn in Eindhoven redelijk wat kroegen waar ze 2 x technics platenspelers en 2 x Pioneer CDJ1000's hebben staan. Het zal inderdaad niet voor alle kroegen haalbaar zijn maar de wat meer dance café's zeker wel.

Comment

aha, dan was ik mis

Comment

Maar ik denk dat iniedergeval een doelstelling van Pioneer is, is dat de producen goed verkopen. En in mijn opzicht is de pioneer DVJ toch wel een van de minst verkochte producten (correct me if i'm wrong)

Comment

Daarentegen is het wel een soort van parade paardje van Pioneer welke ook dik twee keer zoveel kost als een CDJ1000 bijvoorbeeld. Dus kunnen ze niet verw8en dat ze die net zoveel gaan verkopen...

Hoe lang is die DVJ eigenlijk al op de markt? 2 jaar ofzo? en hoe lang de CDJ1000 ?

Comment

Originally posted by YOguM
              Maar ik denk dat iniedergeval een doelstelling van Pioneer is, is dat de producen goed verkopen. En in mijn opzicht is de pioneer DVJ toch wel een van de minst verkochte producten (correct me if i'm wrong)
              De DVJ is inderdaad een van de minst verkochte producten. Maar dat heb je vaker met de top-producten van bepaalde merken. De markt is er gewoon een stuk kleiner voor, maar zeker aanwezig!

De duurste Mercedes SLK cabrio wordt minder verkocht dan de Mercedes Vito, maar toch is het zeker geen geflopt product.

Comment

ok, mis heb ik de verkeerde woorden gebruikt(K),
                maar we zijn het nu toch eens;) (lijkt wel..) :oops:

Comment

dat het geen flop is bedoel je ;)

Comment

Op porfessionele evenementen zie je nogsteeds de computers en de laptops het licht en de vj beelden het werk doen. Maar als all round Dj zal ik graag kennis willen maken met dit medium. Je ziet in veel discotheken tegenwoordig al plasma schermen en schermen met die projectors er op met foto's of tmf gemute er op staat. Dus is het eigenlijk haal baar als je de pioneer producten aanschaft. Volgens mij heb je ook 3 kleinere beeldschermen nodig als visuele monitoren en een cdj1000 mixer als ik me niet vergis. Als de show er mooier van word dan is mijn mening dat het zeker gebruikt moet worden.

Comment

cdj1000 mixer?

dj set up voor een dj/vj set

2x dvj1000
                      1x djm 800/1000
                      1x vsw-1 of edirol
                      2x monitor voor je beeld op dvj
                      1x monitor voor je uitgaande signaal

Comment

Ik hoorde trouwens dat de CDJ800 spelers uit de handel gaan. Klopt dit?

Comment

voorzover ik weet niet

Comment

Originally posted by dj_joey
                            Op porfessionele evenementen zie je nogsteeds de computers en de laptops het licht en de vj beelden het werk doen. Maar als all round DJ zal ik graag kennis willen maken met dit medium. Je ziet in veel discotheken tegenwoordig al plasma schermen en schermen met die projectors er op met foto's of tmf gemute er op staat. Dus is het eigenlijk haal baar als je de pioneer producten aanschaft. Volgens mij heb je ook 3 kleinere beeldschermen nodig als visuele monitoren en een cdj1000 mixer als ik me niet vergis. Als de show er mooier van word dan is mijn mening dat het zeker gebruikt moet worden.
                            Hemmm, is er nou echt niemand bij geweest?? Volgens mij Sensation White 2 jaar geleden... Daar deed Marco V een complete SET met DVJ's. Dus geluid en beeld!!! Hij had wel al zijn tracks op voorhand van visuals voorzien dus het effect was SUPER strak beeld werk dat absoluut gelijk liep met het mixen. Zag toch veel bekkies openvallen, en ook ik was er zeker van onder de indruk.

En ja, de DVJ is een absoluut top klasse machine en dus niet voor iedereen bereikbaar.

Comment

Originally posted by djtnox
                              Hemmm, is er nou echt niemand bij geweest?? Volgens mij Sensation White 2 jaar geleden...
                              Ik was erbij uiteraard...... Ook leuk om even te vermelden dat alle intro's en de megamix ook vanaf DVJ werden gespeeld. 1 van mijn DVJ's om heel precies te zijn.

Nog een leuk weetje, het geluid bij Sensation is mono (want de speakers hangen in het midden. DVD kent (heel vereenvoudigd) 3 sporen. 1 voor beeld (hierop stonden de visuals), en twee voor geluid. 1 geluidsspoor (R) werd voor de audio van de intro's gebruikt, de andere (L) bevatte een timecode en ging naar naar de lichtregie om perfectie synchronisatie te krijgen.

Comment

Jezus, wat ze allemaal wel niet verzinnen om het goed te krijgen!

Maar wel supertof dat JOUW DVJ werd gebruikt!

Comment

Working...
                                X