Announcement

Collapse
No announcement yet.

pioneer cdj 1000 mk4,

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Stephanie!
    Originally posted by djtnox
    Hemmm, is er nou echt niemand bij geweest?? Volgens mij Sensation White 2 jaar geleden...
    Ik was erbij uiteraard...... Ook leuk om even te vermelden dat alle intro's en de megamix ook vanaf DVJ werden gespeeld. 1 van mijn DVJ's om heel precies te zijn.

Nog een leuk weetje, het geluid bij Sensation is mono (want de speakers hangen in het midden. DVD kent (heel vereenvoudigd) 3 sporen. 1 voor beeld (hierop stonden de visuals), en twee voor geluid. 1 geluidsspoor (R) werd voor de audio van de intro's gebruikt, de andere (L) bevatte een timecode en ging naar naar de lichtregie om perfectie synchronisatie te krijgen.
    Geweldig, weer gewoon onze stephanie die er tussen zit!!
    Maar goed dat ik dit "blondje" nooit onderschat heb :P

Comment

inderdaad (Y)

Comment

Het gaat om een nieuw medium waar nieuwe content voor vereist is. Niemand heeft dit zomaar ergens op de plank liggen. Dat was ook het geval bij de eerste cd-speler. Inmiddels is er voldoende content en mogelijkheden om hier creatief mee te zijn.
        kost het niet gruwelijk veel tijd om een mooie videomix
        te maken en wat voor mixer gebruik je dan? :?

ik denk zelf dat het nog te vroeg voor nederland is voor videomixen (op de grote events/clubs na) :(
        maar toch voor alles moet een eerste keer zijn anders word het nooit goedkoper :lol:

Comment

Originally posted by menno1990
          kost het niet gruwelijk veel tijd om een mooie videomix te maken en wat voor mixer gebruik je dan? :?
          Live niet.....je werkt immers met dvd's. Beeld volgt het geluid vanzelf.
          De videomixer die ik gebruik is een Edirol V4, in combinatie met 3 Pioneer DVJ1000's en een DJM800.

Studiowerk is een ander verhaal.....

Comment

Originally posted by menno1990
            ik denk zelf dat het nog te vroeg voor nederland is voor videomixen (op de grote events/clubs na) :(
            maar toch voor alles moet een eerste keer zijn anders word het nooit goedkoper :lol:
            Valt reuze mee denk ik. Zag het een tijd geleden in 'The Palace' (discotheek) in Groningen. Het voegt wel iets bijzonders toe aan de set.
            Had alleen wel het idee dat het publiek te helemaal door had dat de beelden ook gemixt werden. :)

Het is denk ik alleen de investering die een discotheek/club/.. moet doen, nog de enige drempel is (wat ook niet altijd een voordelige investering hoeft te zijn).

Comment

Er zijn idd nog niet veel dvj dj`s
              maar in de discotheek waar ik werk is elke maand Dance classics en daar word door de huis dj BIJNA alles met dvd`s gedraait,
              Stephanie komt ook wel eens langs bij ons om een dvdtje te draaien.

Comment

Hey....dat moet het Almere Event Centre zijn!

Groetjes aan Hans & Tommy :)

Comment

Hey....dat moet het Almere Event Centre zijn!

Groetjes aan Hans & Tommy :)
                  jaja :P
                  morgen is het weer zo ver :D
                  zelf weer in de gezellige skihut plaatje opleggen :P

ene zal ik doen ;)

Comment

Working...
                  X