Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vraagje over de DJM 400

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraagje over de DJM 400

Ik heb een klein vraagje over de DJM-400. Ik zat namelijk eerst te denken een djm 600 te kopen, maar ik zie dat de DJM-400 toch een stuk goedkoper is. Nu heb ik een klein vraagje, want je kan op die Djm400 switchen tussen kanaal, nu heb ik nu ook een mengpaneeltje, en daar zit ook zoown kanaalswitch op tussen phono en line, alleen kan ik phono niet gebruiken omdat hij dan gaat ruisen. Nu is mijn vraagje, zijn die ingangen op de Djm 400 wel allemaal "line" ingangen? (Ik wil er 2 keer cdj800mk2 op gaan zetten, en mijn pc, en dan thuis nog mn console)

Re: Vraagje over de DJM 400

Originally posted by Stefjuuh
    Ik heb een klein vraagje over de DJM-400. Ik zat namelijk eerst te denken een djm 600 te kopen, maar ik zie dat de DJM-400 toch een stuk goedkoper is. Nu heb ik een klein vraagje, want je kan op die Djm400 switchen tussen kanaal, nu heb ik nu ook een mengpaneeltje, en daar zit ook zoown kanaalswitch op tussen phono en line, alleen kan ik phono niet gebruiken omdat hij dan gaat ruisen. Nu is mijn vraagje, zijn die ingangen op de Djm 400 wel allemaal "line" ingangen? (Ik wil er 2 keer cdj800mk2 op gaan zetten, en mijn pc, en dan thuis nog mn console)
    die phono ruist omdat hij alleen voor platenspelers bedoelt is ;)

En op de djm 400 kun je kiezen cd, line en phono als ik het goed heb. Dus kun je er wel ee tweede cd speler of iets dergelijks op zetten.

Wel zou ik voor je hem ook echt gaat kopen heel even wachten tot iemand dit bevestigd maar volgens mij klopt het.

En anders kun je trouwens bij een winkel als feedback ook nog advies vragen bij het kopen.

Comment

beide kanalen hebben line/phone ingangen en die ruizen niet!!! ook kun je de twee mic ingangen gebruiken voor een derde speler..(ziten aux switchen aan de achterzijde)
      ik heb de djm-400 al ruim een jaar en is een geweldig ding.....ook de effecten kun je in maten gebruiken dus niet alleen op BPM en dan een vaste waarde...neen bmv je beatbank buttons kun je je gewenste resultaat boeken.. voorbeeld...bpm op 130 BB (Beatbank Button)1/2, 3/4, 1/1, 2/1, 4/1 kun je een ander draai aan je effect geven icm je level depth kun je de meets wannzinnige dingen uithalen..eerlijk waar ik heb nog geen een 2 kanaals mixer dit zien doen..als je het mij vraagd....doen zeer zeker doet hij niet onder voor zijn grotere broer de djm-600..enige waar ik aan moest wennen is de phone pre mix vol.....bij de 400 heb je buttons voor ch 1 en 2 en master maar je kan niet de mix vol dosseren zoals de djm-600 kan.maja...kleinigheid! nog sterker..ik heb hem tussen 2 MKIII dus weet wat deze krachtpatsertje kan...

Note:: hij heeft twee uitgangen waarvan de ene naar mijn vertsterker gaat en het ander naar mijn pc voor opname en stream

Comment

Okej, dankjewel voor deze reacties..;). Ik wil mijn pc enzo ook niet actief gaan gebruiken, maar soms erbij, en voor thuis, wil ik het er gewoon tussen zetten, en dan niet hoeven te wisselen met kabeltjes enzo. En ik mag er dus vanuit gaan dat alle "4" kanalen op line niveau werken. En anders ga ik alsnog wisselen..;).. Nja Harstikke bedankt voor je reactie(s)!
        Edit: Ik kan het nergens vinden, maar is die BPM meter automatisch?

Comment

ja de BPM meter is automatisch als handmatig (TAB) te gebruiken. ;-) vraag maar raak wbt de djm-400 en cdj-1000MkIII

Comment

Nou, over de CDJ 1000 Mk3 hoef ik niks te vragen, die zijn toch te duur voor mij, maar ik heb nog even een plaatje gezocht van de achterkant van de DJM-400, en ik zie dat daar idd knopjes zitten om het "2de" kanaal te wisselen tussen Phono en Line kwaliteit/sterkte, k weet niet precies hoe dat zit. Maar ik weet nu wel dat het gewoon gaat werken!

Comment

een klein kastje van 20 euro kopen die phono omvormt naar line! :D

Comment

nja, dat zit daar dus al in..;)

Comment

Working...
                X