Announcement

Collapse
No announcement yet.

Behringer BCD3000

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Behringer BCD3000

21juni heeft behringer een release party van de bcd3000 weet iemand hier meer over? :D

gr

bcd3000

bcd3000 verschilt volgens mij niets met de eerdere bcd2000 alleen in een mooier jasje gestoken en de prijs iets omhoog geknalt. Volgens mij krijg je wel traktor software erbij maar met de bcd2000 werkt traktor na enige aanpassingen ook prima.

Rene

Comment

ja ik had nog een vraagje over dit soort dj-panelen..
      Kunnen zij ook werken met virtual dj in plaats van traktor??

Comment

Originally posted by DJ-Funk
        ja ik had nog een vraagje over dit soort DJ-panelen..
        Kunnen zij ook werken met virtual DJ in plaats van traktor??
        Volgens deze adventeerder wel:

De advertentie

et de behringer BCD2000 kan je mp3 en andere bestanden op je computer mixen met de bijgeleverde software van behringer of bijvoorbeeld Traktor of Virtual dj (deze laatste beviel mij het beste in combinatie met de bcd- heel fijn om je 'plaat' bij te sturen)

Comment

oke, dan weet ik dat ook weer..
          Ik ben namelijk van plan om dit of een ander paneel te gaan kopen..
          Als ik hem ga kopen zal ik ook nog wel even in de winkel navragen of hij ook met andere dj software om kan gaan dan traktor.

Comment

Re: Behringer BCD3000

Hallo,
            heeft iemand de Behringer BCD3000 thuis staan?
            Zo ja, wat zijn jullie ervaringen er dan mee?
            Ik wil hem waarschijnlijk ook gaan kopen, maar toen ik hem gister zag bij spincity vond ik de knopjes er zwaar.. Ze waren niet heel soepel...

Comment

Ik zou ook graag willen weten hoe deze bevalt ten opzichte van de 2000 :oops:

Ik ben lang geleden al gestopt met draaien. Heb nagenoeg alles al verkocht op wat platen en een SL na. Maar voor de fun lijkt me dit wel een leuk apparaat of is het advies toch de 2000?

Comment

ik heb de 2000, dit is een zeer mooi apparaatje dat niet echt goedkoop oogt.
                Schuifpotten gaan soepel en draaiknoppen ook, jogwheels gaan iets te zwaar.
                Verder is het vaak gekloot in combinatie met vdj of andere software.
                Ikzelf gebruik hem nu met vdj pro. Maar ik krijg vaak errors in de ASIO driver (geluidskaart) en niet alles werkt hoe het zou moeten werken. Verder is het gewoon een beetje zelf uitvogelen in afstellingen enzo.
                Als alles eindelijk werkt is het wel een super ding, makkeling beatmixen en crossfaden.

Al met al is de 2000 in mijn ogen een aanrader, ik zou eerder voor de 2000 dan de 3000 gaan, aangezien er daar alleen wat zilveren knoppies opzitten, dat extra geld kan je weer veel beter aan bijvoorbeeld je koptelefoon besteden.

PS: Als je VDJ koopt is het aan te raden de licentie-code te BEWAREN, zo kan je via www.virtualdj.com nieuwe effecten en skins downloaden.

Comment

Working...
                X