Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke winkel is goed te vertrouwen als het gaat om garantie?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke winkel is goed te vertrouwen als het gaat om garantie?

Ik wil nu een pioneer cdj800mk2 gaan kopen. Nu heb ik al eerder gear gekocht bij www.djstunter.nl en bij Eurosound Haarlem. Ik heb 2 keer een kapotte koptelefoon gehad van bije winkels. DJstunter heeft onderzoek gedaan en daar zonder info kosten voor gerekent en ik kreeg geen nieuwe dus heb ik hem niet geaccepteert en heb ik een Senheiser bij Eurosound gehaald. Die houden je de hele tijd aan eht lijntje met het excuus dat ze telefoontje met de fabriek metoen maken en ze je wel zullen bellen. Welke winkel heeft wel goede service binnen de garantie periodes? Of kan zelf de producten repareren zonder dat die naar de fabriek word gestuurt?

Kijk op www.pioneer.nl bij de dealerlijst. Dit zijn de verkooppunten waar Pioneer Benelux rechtstreeks aan levert (geen grijze import dus).

Wat betreft reparatie; geen enkele Pioneer dealer zal binnen de garantietermijn zelf sleutelen aan de gear. Hiervoor heeft Pioneer een prima service afdeling die zeer hoog gekwalificeerd staat. Bij reparaties buiten de garantie zal de dealer het wel veel al zelf doen maar dan met support van de sercie-afdeling en originele onderdelen.

Comment

Bax-shop.nl is de goedkoopste webwinkel en muziekwinkel voor DJ\'s, producers en muzikanten. Met alles op het gebied van Licht, Geluid, DJ Gear, Audio/Video. Bax-shop.nl is volwaardig Thuiswinkel.org lid en biedt je altijd de beste XXL service.

Fantastische zaak; in duitsland weliswaar, maar alles kan worden bezorgd, op eigen wensen worden afgestemd EN je wordt in het Nederlands geholpen, als je wilt! (niet nodig voor reserve-duitsers zoals ik, maar toch handig :roll: )
      Altijd prettig zaken mee gedaan, en nooit moeilijkheden als het om garantie gaat.

Comment

Originally posted by Stephanie!
        Kijk op www.pioneer.nl bij de dealerlijst. Dit zijn de verkooppunten waar Pioneer Benelux rechtstreeks aan levert (geen grijze import dus).

Wat betreft reparatie; geen enkele Pioneer dealer zal binnen de garantietermijn zelf sleutelen aan de gear. Hiervoor heeft Pioneer een prima service afdeling die zeer hoog gekwalificeerd staat. Bij reparaties buiten de garantie zal de dealer het wel veel al zelf doen maar dan met support van de sercie-afdeling en originele onderdelen.
        Dit ziet er goed uit. Nu hopen dat ze zich dan ook aan hun word houden.

Comment

Originally posted by Near_Earth_Object
          http://www.bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/.de

Fantastische zaak; in duitsland weliswaar, maar alles kan worden bezorgd, op eigen wensen worden afgestemd EN je wordt in het Nederlands geholpen, als je wilt! (niet nodig voor reserve-duitsers zoals ik, maar toch handig :roll: )
          Altijd prettig zaken mee gedaan, en nooit moeilijkheden als het om garantie gaat.
          Heb je hier ervaring mee met betreft het opsturen van defecte spullen?

Edit: Ze verkopen hier geen cdj800mk2 :P

Comment

Originally posted by dj_joey
            Ik hoor over bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/.de heel verschillende verhalen....positief en negatief.

Comment

Heb mijn spullen bij www.recordcase.de besteld... was toen erg goedkoop.

Had laatst een defecte CDJ800... op gestuurd voor €23,- en na 1 week was ie weer terug en 100% in orde... doet het alweer 2,5 maand zoals het hoort :P

[Edit] Heb ff op recordcase.de gekeken maar de prijzen liggen tegenwoordig op een paar tientjes na gelijk aan Nederland... ik zou dan zeggen ga gewoon eens bij Feedback kijken... heb je het gezeur van naar duitsland sturen ook niet.

Comment

Originally posted by dj_joey
                http://www.bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/.de

Edit: Ze verkopen hier geen cdj800mk2 :P
                Ik zal het even wat grondiger toelichten; het wil wel eens voorkomen dat er iets tijdens transport of na intensief gebruik naar de kloten gaat; en als je ze dat meldt, kun je het gratis laten terugsturen en vervangen;
                Ik heb trouwens nog nooit defecte spullen van ze ontvangen. Maar garantie geldt ook voor beschadiging die niet jouw schuld is, of een defect in de garantieperiode NADAT je je gear hebt ontvangen. Daarmee heb ik wel ervaring, en persoonlijk nooit problemen mee gehad. Ik geloof best dat sommige mensen af en toe minder goeie ervaringen met dergelijke winkels hebben, maar daar kan ik niet over oordelen, aangezien ik zelf geen problemen met ze heb gehad.

Wat die CDJ 800 MK2 betreft; hebben we het over dezelfde site?? Ik open de pagina, tik cdj 800 in, en er verschijnt zowel het betreffende artikel als meerdere accessoires! Try again!

Comment

Ik ben persoonlijk geen voorstander van bestellen in Duitsland. Ik heb zelf diverse malen besteld bij www.Deejaywinkel.nl dat bevalt me prima. Ze leveren goed en houden je goed op de hoogte van je bestellng

Het enige minpunt vind ik hun site, die niet uptodate is en er niet echt geweldig uitziet tevens staan niet alle producten erop, maar qua leveren en service zijn ze echt top! Wat ik vooral goed vind is dat ze hebben dus niet alles op de site staan, maar een mailtje naar die gasten en ze bestellen alles voor je!

Wat betreft garantie heb ik een keer pech gehad met een koptelefoon die defekt ging na 2 weken. Ik heb hun toen gemaild en binnen 2 dagen had ik een nieuwe koptelefoon zonder daarvoor extra kosten te hebben.

Persoonlijk vind ik het een goeie zaak!

Comment

Ga voor feedback in Rotterdam. Chilste winkel die ik ken :D alles gewoon te testen geen gezeik van je bent te jong ofzo je zoekt een hoofdtelefoon en doet je best maar :P

OOk pioneer dealer dus 2 jaar garantie. Hier ga ik binnekort ook me djm 400 kope :D

@DJAlex

Voor 50 euro zou ik het maar hier kopen makkelijker met garantie e.d. Ik neem ook aan dat je uit duitsland geen 2 jaar garantie krijgt. Op zon duur apparaat een jaartje extra garantie voor 50 euro geen geld tog?

Comment

hier sluit ik me bij aan.
                      Ik koop ook alles bij bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/

Comment

Working...
                      X