Announcement

Collapse
No announcement yet.

[Recensie] Pioneer CDJ800 MK1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Tomazos
    de mk2 draaid toch wel beter, zwaarder, en precieser.

ook idd dat hij als je de cue naar play knop indruk dat hij door blijft lopen, en hij laad VEEEEL sneller, soms ik zelf van: pff nog niet? is de cd kapot? OH:D daar is die dan.
    nou tomazos...overdrijf niet zo!! 8O valt wel mee alles is het zeflde gebleven op platter en cue/play display na...

Comment

neuh..

de mk2 is sneller, jogwheel gaat zwaarder, die reageert net zoals de 1000,
      als ik nu dan weer met de mk1 draai vind ik die veel te losjes, even wennen,

en de mk1 laad ongelovelijk langzaam vergeleken met de mk2,

Comment

Zie hier het verschil tussen de ervaren DJ's, en de jongetjes die willen beginnen..:p

Comment

Originally posted by Stefjuuh
          Zie hier het verschil tussen de ervaren DJ's, en de jongetjes die willen beginnen..:p
          Verklaar je nader mannetje!!! ooh sorry "Stefjuuh"

Comment

de mk1 laad ongelovelijk langzaam vergeleken met de mk2,
            Trust me!!!! dat is niet waar....ik heb met "een" opstelling een tijdje moeten doen omdat mijn 2e MKIII even uit japan moest komen dacht ik...
            MKI (800) laad net zo snel als een MKIII (1000)
            MKIII Her-laad wel sneller!!!!!(omdat hij alles opslaat)
            Tenminste!!!! mijn ervaring....

tenminste ik heb nergens last van :-) toch ?

:?: :roll: damn ik mis ze wel hoor!!! denk dat ik heel snel eentje bij twee-de-hands moet halen lol als derde speler zou dat mooi zijn of niet Tomazos :-)

Comment

Originally posted by DAY-ONE
              Verklaar je nader mannetje!!! ooh sorry "Stefjuuh"
              Nou, jullie beginnen een hele discussie over de gevoeligheid, en het inladen. Het enige wat ik ooit heb gedaan is heel ff draaien aan een cdj 1000 mk1! (Jah, er stonde 2 cdj 1000 mk2's naast, maar daar was hij zelf te druk mee..;P)

Comment

de dvj1000 heeft nu wel een instant loop functie die erg leuk werkt kan ik jullie zeggen

maar een super leuke review!!

Comment

Originally posted by Stephanie!
                  maar geen instant loop... :P
                  Mag toch hopen dat je zelf wel een strakke loop kan maken.....
                  ja maar het is soms toch enorm handig om op de moment zelf nog een loop te kunnen maken.Je kan ze wel opvoorhand programmeren bij de cdj 1000's maar ik vind het instant loopen bij de 800's dikwijls toch zeer goed van pas komen.Alleen is het wel zo dat je ze met instant loopen zelden tot nooit seamless krijgt.Maar dit gaat dan weer wel met opvoorhand loop in te stellen(als je dit juist doet)

Comment

Originally posted by ruez
                    maar geen instant loop... :P
                    Mag toch hopen dat je zelf wel een strakke loop kan maken.....
                    ja maar het is soms toch enorm handig om op de moment zelf nog een loop te kunnen maken.Je kan ze wel opvoorhand programmeren bij de cdj 1000's maar ik vind het instant loopen bij de 800's dikwijls toch zeer goed van pas komen.Alleen is het wel zo dat je ze met instant loopen zelden tot nooit seamless krijgt.Maar dit gaat dan weer wel met opvoorhand loop in te stellen(als je dit juist doet)
                    Dus het instant loopen gaat je net zo goed af als het loopen via de loop in/out knoppen... wat is dan het voordeel van die instant loop als ik vragen mag?

Comment

Originally posted by Joosd
                      Dus het instant loopen gaat je net zo goed af als het loopen via de loop in/out knoppen... wat is dan het voordeel van die instant loop als ik vragen mag?
                      Ik vind het voordeel van de instant loop de snelheid en dat je erg leuke effecten kan bereiken (mits goed gebruikt) door bevoorbeel 8-4-2-1-2-4-8 of 8-4-2-1-1-1 en dan de volgende plaat.

Toegeven, het is een beetje apres skistijl.....maar wel leuk.

De CDJ200 ken ook zoiets, daarmee kan je loop maken en dan deze met de beatcutter steeds halveren of weer verdubbelen.

Comment

Originally posted by Joosd
                        Ik vind het voordeel van de instant loop de snelheid en dat je erg leuke effecten kan bereiken (mits goed gebruikt) door bevoorbeel 8-4-2-1-2-4-8 of 8-4-2-1-1-1 en dan de volgende plaat.

Toegeven, het is een beetje apres skistijl.....maar wel leuk.

De CDJ200 ken ook zoiets, daarmee kan je loop maken en dan deze met de beatcutter steeds halveren of weer verdubbelen.

hier haal ik dan vaak weer een wah effect overheen en als je idd zoals bij een cdj 800 m op vinyl hebt staan laat je m heel erg langzaam weglopen

goede en leuke mogelijkheden zat!

Comment

lol idd,

of wat ik wel eens doe om een hoogte punt in me set te krijgen (vooral met stevige club)

allebei 4 loopen, dan het nummer wat eruit moet op de Out knop drukken en terug draaien tot je TRRRRRR hoort, en dan met de spoel knop 1 tikje vooruit of achteruit, dan gaat dat TRRRR sneller of langzamer, vinyl.. en dan weg laten lopen en dan knalt die andere plaat erin :roll:

dit klinkt niet bij alle nummers goed,
                          de plaat die erin komt knallen gebruik ik meestal: Gspot - human rights. echt een vet nummer.

kan je zeggen dat ik wat reacties heb gehad dat mensen er kippevel van kregen, en dat moet je hebben :wink:

Comment

kan je zeggen dat ik wat reacties heb gehad dat mensen er kippevel van kregen, en dat moet je hebben :wink:
                            Nou laat eens horen dan!!! :twisted:

Comment

hoe? opnemen?

heb geen gear thuis, als er apparatuur staat zal ik eraan denke om die mix er ook in te gooien

Comment

hoe? opnemen?

heb geen gear thuis, als er apparatuur staat zal ik eraan denke om die mix er ook in te gooien
                                hehehehe mannetje toch.....okay ik neem daar genoegen mee voor nu :lol:

Comment

Working...
                                X