Originally posted by Tomazos
Announcement
Collapse
No announcement yet.
[Recensie] Pioneer CDJ800 MK1
Collapse
X
-
Originally posted by Tomazosde mk1 laad ongelovelijk langzaam vergeleken met de mk2,
MKI (800) laad net zo snel als een MKIII (1000)
MKIII Her-laad wel sneller!!!!!(omdat hij alles opslaat)
Tenminste!!!! mijn ervaring....
tenminste ik heb nergens last van :-) toch ?
:?: :roll: damn ik mis ze wel hoor!!! denk dat ik heel snel eentje bij twee-de-hands moet halen lol als derde speler zou dat mooi zijn of niet Tomazos :-)
Comment
-
Originally posted by DAY-ONEOriginally posted by StefjuuhZie hier het verschil tussen de ervaren DJ's, en de jongetjes die willen beginnen..:p
Comment
-
Originally posted by Stephanie!Originally posted by Stefjuuhmaar geen instant loop... :P
Comment
-
Originally posted by ruezOriginally posted by Stephanie!Originally posted by Stefjuuhmaar geen instant loop... :P
Comment
-
Originally posted by JoosdDus het instant loopen gaat je net zo goed af als het loopen via de loop in/out knoppen... wat is dan het voordeel van die instant loop als ik vragen mag?
Toegeven, het is een beetje apres skistijl.....maar wel leuk.
De CDJ200 ken ook zoiets, daarmee kan je loop maken en dan deze met de beatcutter steeds halveren of weer verdubbelen.
Comment
-
Originally posted by Stephanie!Originally posted by JoosdDus het instant loopen gaat je net zo goed af als het loopen via de loop in/out knoppen... wat is dan het voordeel van die instant loop als ik vragen mag?
Toegeven, het is een beetje apres skistijl.....maar wel leuk.
De CDJ200 ken ook zoiets, daarmee kan je loop maken en dan deze met de beatcutter steeds halveren of weer verdubbelen.
hier haal ik dan vaak weer een wah effect overheen en als je idd zoals bij een cdj 800 m op vinyl hebt staan laat je m heel erg langzaam weglopen
goede en leuke mogelijkheden zat!
Comment
-
lol idd,
of wat ik wel eens doe om een hoogte punt in me set te krijgen (vooral met stevige club)
allebei 4 loopen, dan het nummer wat eruit moet op de Out knop drukken en terug draaien tot je TRRRRRR hoort, en dan met de spoel knop 1 tikje vooruit of achteruit, dan gaat dat TRRRR sneller of langzamer, vinyl.. en dan weg laten lopen en dan knalt die andere plaat erin :roll:
dit klinkt niet bij alle nummers goed,
de plaat die erin komt knallen gebruik ik meestal: Gspot - human rights. echt een vet nummer.
kan je zeggen dat ik wat reacties heb gehad dat mensen er kippevel van kregen, en dat moet je hebben :wink:
Comment
Comment