Announcement

Collapse
No announcement yet.

Allen & Heath XONE:3D

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Allen & Heath XONE:3D

hey,

ik ben opzoek naar een nieuw mixers en was van plan een DJM800 te halen,
    nu zit ik te zoeken naar andere midi mixers en kwam deze Xone 3D tegen.
    de mixer kost 2449 euro en dat is toch een stuk meer tegenover een djm800
    heeft iemant hier toevallig al van gehoord?
    is het die prijs echt waard?

tech. informatie
    Bax-shop.nl is de goedkoopste webwinkel en muziekwinkel voor DJ\'s, producers en muzikanten. Met alles op het gebied van Licht, Geluid, DJ Gear, Audio/Video. Bax-shop.nl is volwaardig Thuiswinkel.org lid en biedt je altijd de beste XXL service.
    Last edited by edwin; Wednesday-18-11-2009, 13:09.

nog NOOIT wat over gehoord,

vind het persoonlijk amateuristisch uitzien,
    ga voor de pioneer djm800!(Y)

Comment

check: http://www.xone.co.uk/3d/

Is appels met peren vergelijken....twee totaal verschillende apparaten met een totaal verschillend doel.

Zal ik een staafmixer nemen of een magnetron? Wat is het verschil tussen die twee? :wink:

Comment

maar heeft niemand al ervaring met deze mixer?
        en werkt ableton ook goed samen met de djm 800
        want ik zie dat wel een beetje in de demofilmpjes maar of het werkt?

Comment

Ik ben er niet echt in thuis maar de DJM800 is een dj-mixer en een MIDI mixer lijkt me toch een productie tool dus studio materiaal.!!
          Heb ik gelijk of niet?? Zoja dan lijkt het me een beetje overkill om deze te kopen i.p.v een 800...

Comment

Originally posted by djtnox
            Ik ben er niet echt in thuis maar de DJM800 is een DJ-mixer en een MIDI mixer lijkt me toch een productie tool dus studio materiaal.!!
            Heb ik gelijk of niet?? Zoja dan lijkt het me een beetje overkill om deze te kopen i.p.v een 800...
            De midi op de DJM800 is voorlopig enkel bedoeld voor de aansturing van de Edirol V4. Voor de rest zou je'm kunnen gebruiken als controller, maar dan heb je wel een hele dure!

Wat ik van de Xone 3D zo 1,2,3 begrijp (heb me er niet in verdiept) is dit een soort combinatie van een mixer en een hardware controller voor je mp3's. Soort hele luxe Hercules lijkt het me..... Wellicht dat je Ableton / Traktor er ook nog mee kan aansturen.

Maar goed, om de topic starter antwoord te geven; geen ervaring met de Xone, betreffende de DJM800 mag je me alles vragen :D

Comment

Ik zag laatst nog iemand in dit forum iets over de Xone:3D zeggen.... Heb gehoord dat hij heel fijn is maar ik weet er het fijne niet van. :S

Ik zou zeggen zoek nog even rond op dit forum en op user comments bij bvb bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/!

Comment

Originally posted by Tomazos
                nog NOOIT wat over gehoord,

vind het persoonlijk amateuristisch uitzien,
                ga voor de pioneer djm800!(Y)
                Je vind misschien dat het er amateuristisch uitziet maar geloof me, it's a beast.
                Om maar een voorbeeld te geven, chris liebing draait met deze mixer/ midi controller.

Comment

Working...
                X