Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stanton c.314 of Pioneer CDJ 800 mk2?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stanton c.314 of Pioneer CDJ 800 mk2?

Yoo,

Ik ben een jaar geleden ongeveer begonnen met het draaien met basisgear, maar nu ik wat handiger ben geworden vind ik mijn cd-spelers echt te basic om verder te gaan. Nu heb ik wat rondgehoord bij wat vrienden en die vinden Pioneer CDJ 1000 natuurlijk top, maar daarvoor heb ik het geld niet. Daarom dacht ik de Pioneer CDJ 800 mk2 te kopen, maar dan kreeg ik te horen dat de stanton c.314 prijs-kwaliteit genomen beter is dan de Pioneer. Heeft iemand anders hier een andere mening over? Ik heb namelijk niet zo'n groot budget dat ik maar het duurste neem, aangezien dat wel het beste zal zijn. Maar als de pioneer duidelijk beter is dan de stanton wil ik wel gerust wat meer geld uitgeven. Ik wil namelijk niet over een jaar terug tot de vaststelling komen dat de cd-speler mij weerhoudt beter te gaan spelen.

Tnx,

Ciao

Re: Stanton c.314 of Pioneer CDJ 800 mk2?

Originally posted by DjBroekie
    Ik wil namelijk niet over een jaar terug tot de vaststelling komen dat de cd-speler mij weerhoudt beter te gaan spelen.
    In deze klasse zou een cd-speler je niet ervan weerhouden je beter te gaan spelen, hooguit je eigen kwaliteiten.

Tip; kies voor de Pioneer CDJ800MKII, deze komt que touch en feeling het meest in de buurt van de CDJ1000MKIII. Mocht je op feesten, events, in clubs of op festivals gaan draaien dan staan deze er meestal standaard.

Comment

inderdaad, de meest gebruikte gear is pioneer,

als jij altijd met stanton thuis draaid, en je gaat dan met pioneers draaien,
      als je thuis al leert met pioneers te draaien, heb je dus een voordeel als je daar staat in tegen stelling tot de stantons

ik zeg: koop de pioneers

Comment

Working...
      X