Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer DJM > 700 <

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

vkp 1499,-

Comment

Originally posted by marcello
      vkp 1499,-
      De 700? Dat is dan de adviesprijs denk ik toch?
      Want bij bax heb je de 800 voor 1375 euro.. en dan klopt het niet meer dat hij tussen de 600 en de 800 invalt zegmaar..

Comment

Originally posted by drive-in apollo DJ Wessel
        vkp 1499,-
        Want bij bax heb je de 800 voor 1375 euro.. en dan klopt het niet meer dat hij tussen de 600 en de 800 invalt zegmaar..
        bax is geen officieel verkooppunt, hij zal zeker in het begin duurder dan de 800 zijn, maar snel dalen tussen een mooi middepunt, ik gok 1100-1200, en over een jaar 1000...

Comment

Originally posted by Stefjuuh
          vkp 1499,-
          bax is geen officieel verkooppunt, hij zal zeker in het begin duurder dan de 800 zijn, maar snel dalen tussen een mooi middepunt, ik gok 1100-1200, en over een jaar 1000...
          dat denk ik nou niet!! pioneer spullen zijn vrij waarde vast!......Gab naar de 800 is wel zo kleine dus als ik een keuze moet maken is die gauw gemaakt....

Comment

Toch heb ik een tijdje terug op webshops wel een flinke daling gezien in de djm 400 en de cdj 800 mk2.. :roll:

Comment

Originally posted by jobbieboy
              @tomazos

Hoe komt het dat jij die 19% niet betaalt ben je bedrijf ofzo of geldt het ook voor mij?
              nee, ik ben een eenmans bedrijfje:)
              jij kan het dus niet

Comment

Ja daar was ik al bang voor :(

Comment

Originally posted by Tomazos
                  Originally posted by jobbieboy
                  @tomazos

Hoe komt het dat jij die 19% niet betaalt ben je bedrijf ofzo of geldt het ook voor mij?
                  nee, ik ben een eenmans bedrijfje:)
                  jij kan het dus niet

sorry maar je moet het ook betalen hoor!!

je krijgt het weer maar das andere koek ligt er ook weer aan wat je heft!!

Comment

vkp 1499,-
                    Inmiddels is de djm-700 bij djgear.nl leverbaar en kost daar € 1298,88 incl. 19% BTW

Comment

Zaterdag een video demo van een woordvoerder van pioneer gezien over deze audio/video mixer. Deed me sterk denken aan een Chaos pad van Korg maar de video effecten met de equelizer en effecten unit combo zijn leuk. Alleen kwamen mij de video opties erg overbodig over om dat ik en een woordvoerder van Ableton ook vond dat je als Dj te weinig tijd hebt voor video beelden bewerken met de mixer als je met muziek draaien bezig bent. En je hebt tegenwoordig al Vj's die zich volledig op de beelden kunnen focussen. Maar als tegen argument werd gezegd dat je de beelden die je bewerkt en uitzend door naar de Vj kan sturen zodat die er dan mee verder komt. En dat is voor mij dubbel op. Maja voor op de slaapkamer een leuke gadget maar wel met een prijskaartje waar je een leuk pioneer audio dj setje kan kopen (5500 euro).

Comment

valt best mee hoor ;)

maar het ging hier over een djm700 en niet over de nieuwste pioneer video mixer ;)

Comment

Oow :s. Al die zevens ook :P

Comment

dat was een svm-1000

en zie daar geen zevens inzitten ;)

Comment

Working...
                            X