vkp 1499,-
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pioneer DJM > 700 <
Collapse
X
-
Originally posted by drive-in apollo DJ WesselOriginally posted by marcellovkp 1499,-
Want bij bax heb je de 800 voor 1375 euro.. en dan klopt het niet meer dat hij tussen de 600 en de 800 invalt zegmaar..
Comment
-
Originally posted by StefjuuhOriginally posted by drive-in apollo DJ WesselOriginally posted by marcellovkp 1499,-
Want bij bax heb je de 800 voor 1375 euro.. en dan klopt het niet meer dat hij tussen de 600 en de 800 invalt zegmaar..
Comment
-
Originally posted by TomazosOriginally posted by jobbieboy@tomazos
Hoe komt het dat jij die 19% niet betaalt ben je bedrijf ofzo of geldt het ook voor mij?
jij kan het dus niet
sorry maar je moet het ook betalen hoor!!
je krijgt het weer maar das andere koek ligt er ook weer aan wat je heft!!
Comment
-
Originally posted by drive-in apollo DJ WesselOriginally posted by marcellovkp 1499,-
Comment
-
Zaterdag een video demo van een woordvoerder van pioneer gezien over deze audio/video mixer. Deed me sterk denken aan een Chaos pad van Korg maar de video effecten met de equelizer en effecten unit combo zijn leuk. Alleen kwamen mij de video opties erg overbodig over om dat ik en een woordvoerder van Ableton ook vond dat je als Dj te weinig tijd hebt voor video beelden bewerken met de mixer als je met muziek draaien bezig bent. En je hebt tegenwoordig al Vj's die zich volledig op de beelden kunnen focussen. Maar als tegen argument werd gezegd dat je de beelden die je bewerkt en uitzend door naar de Vj kan sturen zodat die er dan mee verder komt. En dat is voor mij dubbel op. Maja voor op de slaapkamer een leuke gadget maar wel met een prijskaartje waar je een leuk pioneer audio dj setje kan kopen (5500 euro).
Comment
Comment