Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hulp nodig met aankoop

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hulp nodig met aankoop

Hallo

Ik ben nog maar 16 maar ben helemaal in de ban van het DJ-zijn!
    Ik heb voor mijn verjaardag een budget van 200 euro ongeveer gekregen om iets leuks mee te doen. Nu is mijn vraag, wat zou ik kopen!
    Ik zat te denken aan iets zoals een Hercules dj console mk2. Een klein apparaatje met "draaitafels" geïntegreerd. Eigenlijk voornamelijk voor thuis gebruik. Nu is mijn vraag, zijn er zo andere apparaatjes van tegen of rond de 200 euro die misschien beter zijn als zo'n Hercules toestel?

Bedankt, Sven

Ik zelf vind dat soort consoles niet lekker werken. Maar met ene budget van 200 euro zit er weinig op.

Voor een redeljk setje met cd spelers (begineers) heb je egt minimaal lees goed minimaal 400 euro nodig. Eigenlijk 600 euro.

Ik zou ergens een plek zoeken waar je het kunt testen. Succes ermee.

Comment

Inderdaad.. Heb ook wel is gespeeld met een hercules.. Nee.. niks gaat boven een mixer + m'n cd spelers.

Verder vind ik het saai worden als ik de hele avond met m'n laptop bezig ben. Word te veel van hetzelfde.

Als je toch met mp3's wil draaien zou je voor finalscratch gaan. Alleen dat is wel ver boven je budget. Finalscratch sluit je draaitafels en je mixer aan op je laptop. Het zijn 2 platen met digitaal geluid en op dat digitale geluid kan je dan een mp3tje zetten. Kan het niet goed uitleggen. Maar er staat vast wel wat op google, wikipedia of de site van stanton (de fabrikant van finalscratch).

Zoals jobbieboy zegt. Je budget is veel te laag voor een beetje beginnersetje van kwaliteit. Kijk eerst nog even wat rond. Test het een en ander bij winkels . Weet wat je wil en goed sparen ;)

Oja.. dit hoort meer thuis in het beginnersforum.

Comment

over die behringer bcd2000 hoor ik wel leuke dingen

Comment

Working...
        X